Ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας των Ιαπώνων αναβαθμίζεται και από τον Μάρτιο του 2018 θα είναι «σύννομος» με τις επερχόμενες προδιαγραφές υπολογισμού της κατανάλωσης, αλλά και των εκπομπών ρύπων κατ’ επέκταση, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. 

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στις επίσημες ανακοινώσεις της η ίδια η Honda, ο «αναθεωρημένος» στα σημεία 1.600άρης i-DTEC πετρελαιοκινητήρας της θα είναι από τους πρώτους που θα πληροί τις νόρμες του Harmonized Light Vehicle Test Procedure (WLTP) και όχι πια τις «θεωρητικές» του New European Driving Cycle (NEDC), οι οποίες, ως γνωστόν, πραγματοποιούνται κάτω από εργαστηριακές συνθήκες.

Τι νέο λοιπόν φέρνει μαζί του ο βελτιωμένος i-DTEC; Κατ’ αρχήν, μειωμένες εσωτερικές τριβές, χάρη στα νέα έμβολά του, τα οποία είναι κατασκευασμένα πλέον από ένα εξαιρετικά ανθεκτικό κράμα χρωμίου και ατσαλιού. Επιπλέον τροποποιήσεις στα «σωθικά» του έχουν επιφέρει τη βελτίωση της ηχητικής του απόδοσης, ενώ λιγότεροι θα είναι πλέον και οι κραδασμοί του τόσο στο ρελαντί, όσο και σε υψηλότερους ρυθμούς περιστροφής.

Επιπρόσθετα, ο i-DTEC συνοδεύεται από διαφορετικούς καταλύτες με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ευγενή μέταλλα, όπως ο άργυρος και η πλατίνα, αποθηκεύοντας έτσι μεγαλύτερες ποσότητες NOx.

Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ο «αναθεωρημένος» κινητήρας των Ιαπώνων να καταναλώνει, σύμφωνα με τη διαδικασία μέτρησης WLTP, μόλις 3,7 λιτ. για κάθε 100 χλμ. κίνησης εκπέμποντας την ίδια στιγμή 99 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε διανυθέν χιλιόμετρο.

Η ισχύς του, όπως ξεκαθαρίζει η Honda, παραμένει στους 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ενώ αμετάβλητη στα 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ. είναι και η ροπή του._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά