Μετά το απαραίτητο ρετούς του Q7, η Audi ανανεώνει και την κορυφαία έκδοση του μοντέλου.

Ένα μόλις μήνα μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου Q7, η Audi φέρνει στο φως σήμερα την αντίστοιχα ρετουσαρισμένη έκδοση της κορυφαίας έκδοσής του. Κυρίαρχο ρόλο διαδραματίζουν στο εμπρός μέρος η νέα Singleframe μάσκα με τις εντονότερες πλέον ακμές και το διαφορετικό splitter, τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, και ο πιο «στιλάτος» προφυλακτήρας, στοιχεία που πλαισιώνονται από το διαφορετικό κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών. Στο πίσω μέρος, οι επεμβάσεις είναι εξίσου περιορισμένες, με σημαντικότερες αυτές που αφορούν τον προφυλακτήρα, τις απολήξεις της εξάτμισης και τη μορφή της πέμπτης πόρτας – μια ακόμα αλλαγή αφορά στην προσθήκη μιας μεταλλικής λωρίδας που «ενώνει» τα επίσης ανανεωμένα πίσω φώτα. Τέλος, το όλο πακέτο συμπληρώνουν οι διαφορετικοί τροχοί των 21 ή 22 ιντσών.

Η Audi προίκισε το νέο SQ7 με ένα αρκετά αλλαγμένο εσωτερικό, στο οποίο η τεχνολογία κυριολεκτικά βρίθει. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζουν οι δύο οθόνες αφής, ενώ μπροστά από τον οδηγό ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς – από WiFi hotspot, ηχοσύστημα της B&O και συνδεσιμότητα LTE, μέχρι δερμάτινες επενδύσεις Valvona και αλκαντάρα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως τα Adaptive Cruise Control, Active Lane Assist και Emergency Assist.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου βρίσκεται ένα 4λιτρος biturbo πετρελαιοκινητήρας με ηλεκτρικό συμπιεστή EPC με φτερωτές που περιστρέφονται έως και τις 70.000 σ.α.λ. μέσα σε χρόνο μόλις 250 msec, ο οποίος συνεπικουρεί τους δύο υπερσυμπιεστές για καλύτερη απόδοση και απόκριση στις χαμηλές στροφές. Σύμφωνα με την Audi, ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 435 ίππους και 900 Nm ροπής, με τα τελευταία να κάνουν την εμφάνισή τους από τις 1.250 έως και τις 3.250 σ.α.λ. Για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, το νέο SQ7 απαιτεί μόλις 4,8 δλ. με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Τέλος, το νέο Audi SQ7 είναι εφοδιασμένο με τετραδιεύθυνση, σύστημα τετρακίνησης, αερανάρτηση και σύστημα πέδησης με δίσκους 400 και 370 χλστ. εμπρός και πίσω._Χ.Α.