To Μitsubishi Space Star κάνει την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στις εκθέσεις Αυτοκινήτου των Βρυξελών και της Βιέννης, πριν το λανσάρισμά του στην αγορά της γηραιάς ηπείρου.

Έξι χρόνια μετά το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του και με 653.065 πωλήσεις σε περισσότερες από 90 χώρες (εκ των οποίων 205.264 στην Ευρώπη) το Space Star ανανεώνεται αισθητικά και λειτουργικά, ώστε να αποτελέσει μία cool λογική εναλλακτική πρόταση, συνδυάζοντας ιαπωνική αξιοπιστία και νέα χαρακτηριστικά ADAS. Το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2019 το Space Star ήταν best seller της Mitsubishi στην Ευρώπη με 33.630 πωλήσεις. Οι πέντε μεγαλύτερες αγορές του ήταν η Γερμανία (17.925 μονάδες ή 53% επί του συνόλου της MME), η Ιταλία (3.473 μονάδες), η Γαλλία (2.662 μονάδες), η Ολλανδία (2.416 μονάδες) και η Αυστρία (1.407 μονάδες).

Προϊόν εξέλιξης του project Global Small που ξεκίνησε από την MMC το 2009, το Space Star προορίζεται να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου target group σε όλο τον κόσμο. Το Global Small Project περιλάμβανε μία νέα αρχιτεκτονική μικρού οχήματος, δύο διαφορετικά οχήματα (το 5θυρο Space Star hatchback και το 4θυρο Attrage sedan), μία νέα οικογένεια κινητήρων, καθώς και ένα νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη (το τρίτο της MMC στη χώρα, στο οποίο αργότερα προστέθηκε και ένα ακόμα στις Φιλιππίνες). Διατηρώντας τις αρετές του Space Star, η MMC έλαβε προσεκτικά υπόψη της τη γνώμη της αγοράς. Βασισμένη στην επιτυχία της πλήρως ανανεωμένης έκδοσης του 2016, η Mitsubishi αποφάσισε να συνεχίσει την ανανέωση, αυτή τη φορά με την υιοθέτηση της οπτικής της ταυτότητας Dynamic Shield. Ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία που αναπτύχθηκε για τα MY20 ASX και MY20 L200, ολόκληρο το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου έχει ανασχεδιαστεί πλήρως.

Το μοντέλο συνδεύεται από νέους, αποδοτικούς και ελαφρούς τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες 1.0 λίτρου (71 ps/88 Nm) και 1.2 λίτρων (80 ps/106 Nm) με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC της Mitsubishi και σύστημα Auto Stop & Go (ανάλογα με το μοντέλο). Επιπλέον, οι κινητήρες του Space Star συνδυάζονται με ένα εξίσου αποδοτικό, νέο 5-τάχυτο κιβώτιο ή το INVECS-III CVT (μόνο με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων το δεύτερο). Για το 2020, οι μηχανικοί της MMC ενσωμάτωσαν έναν πολύ αποδοτικό εναλλάκτη 130A και νέες σχέσεις μετάδοσης για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων.

Συνημμένα Αρχεία

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά