Επικαιρότητα Κόσμος

Ανανέωση για την BMW X1

Η BMW ανανεώνει την X1 προσφέροντας την από την επόμενη χρονιά και σε υβριδική έκδοση.

Με δεδομένη την εμπορική επιτυχία του μοντέλου ανά τον κόσμο – μόνο πέρσι οι πωλήσεις του ανήλθαν στις 287.000 – η BMW προχώρησε σε περιορισμένες αλλαγές στην εξωτερική περιβολή της Χ1, που πλέον διαφοροποιείται χάρη στα μεγαλύτερου μεγέθους εμπρός «νεφρά», τα τροποποιημένα σε αισθητική φωτιστικά σώματα και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Το πακέτο των αλλαγών ολοκληρώνεται από τις απολήξεις της εξάτμισης, που τώρα πια διαθέτουν διάμετρο 90 αντί 70 χλστ. Φυσικά, στις εκδόσεις εξοπλισμού M Sport, οι σπορτίφ πινελιές παραμένουν έκδηλες (π.χ. μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός), ακριβώς όπως συμβαίνει και με το χαμηλότερο κατά 10 χλστ. ύψος του αμαξώματος και τους μεγαλύτερους δίσκους στο σύστημα πέδησης.

Στο εσωτερικό της φρεσκαρισμένης BMW X1 οι επεμβάσεις είναι τόσο περιορισμένες όσο και επιλεκτικές, με τα νέα υλικά και ταπετσαρίες να στοχεύουν στην ενίσχυση της προσλαμβάνουσας ποιότητας. Ένα προαιρετικό «πακέτο» φωτισμού προσφέρει έξι διαφορετικές επιλογές και συνάμα μία καλοδεχούμενη αίσθηση πολυτέλειας. Οι οθόνες του συστήματος infotainment των 6,5,  8,8 και 10,25 ιντσών (ανάλογα με τις προδιαγραφές) δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν.

Η σημαντικότερη ωστόσο είδηση στην ανανεωμένη X1 αφορά στις κινητήριες μονάδες, που πλέον πληρούν την νόρμα Euro 6d-Temp (σ.σ.: οι εκδόσεις sDrive16d και BMW X1 xDrive25d το έχουν καταφέρει από πριν), και ειδικότερα στη νέα, plug-in υβριδική εκδοχή της οικογένειας, η οποία φέρει την ονομασία xDrive25e και θα είναι διαθέσιμη στην αγορά από τον Μάρτιο του 2020 και μετά. Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα συναντάμε έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με απόδοση 125 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 95 ίππων που θα κινεί τους πίσω τροχούς και μια μπαταρία 9,7 kWh (τέταρτης γενιάς). Σύμφωνα με τους Βαυαρούς, η xDrive25e θα προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας (Auto eDrive, Max eDrive και Save Battery), ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χλμ. και μέση κατανάλωση βενζίνης μόλις στα 2,0 λιτ./100 χλμ.

Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των Γερμανών, η γκάμα της ανανεωμένης X1 θα περιλαμβάνει επίσης την πετρελαιοκίνητη έκδοση sDrive16d των 116 ίππων (με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις), την xDrive25d των 231 ίππων και την βενζινοκίνητη την xDrive25i των επίσης 231 ίππων. Συνολικά, οι διαθέσιμοι συνδυασμοί συστημάτων μετάδοσης και κινητήρων στη γκάμα του μοντέλου ανέρχονται στους 16._Χ.Α.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου