Επικαιρότητα Κόσμος

Ανανέωση για την οικογένεια του Audi A5

Η Audi ανανεώνει στα σημεία την οικογένεια Α5 στις εκδόσεις αμαξώματος Coupe, Sportback και Cabriolet – χωρίς ασφαλώς να ξεχνά τα πετρελαιοκίνητα για τη γηραιά ήπειρο S5 Coupe και S5 Sportback.

Οπτικά, η γερμανική εταιρεία ακολούθησε αντίστοιχα μονοπάτια με το ανανεωμένο Audi Α4 που είδαμε να παρουσιάζεται λίγο πριν τις αρχές του καλοκαιριού. Και εδώ, αλλαγές έχουν γίνει στο σχήμα των προφυλακτήρων εμπρός και πίσω καθώς και στην Singlefrrame μάσκα, η οποία διαφέρει στα σημεία ανάλογα με το επιλεχθέν επίπεδο εξοπλισμού – στην S-Line για παράδειγμα, η τελευταία παραπέμπει σε κυψέλη, θυμίζοντας αρκετά εκείνη του S5. Το «παρών» σε αυτή την εκδοχή δίνουν και οι τρεις εισαγωγές στο τέλος του καπό, που παραπέμπουν σε εκείνες του «μικρού» Α1. Από εκεί και πέρα, όλα τα Α5 διαθέτουν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, με τα πιο προηγμένα Matrix LED να ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Audi A5 Sportback

Σημαντικότερες αναλογικά είναι οι αλλαγές-προσθήκες στο εσωτερικό. Σημείο αναφοράς είναι πλέον το νέο σύστημα infotainment, από το οποίο απουσιάζει ο περιστροφικός μοχλός ελέγχου των επιμέρους λειτουργιών που έχει δώσει τη θέση του σε μια οθόνη των 10,1 ιντσών. Το γνωστό Virtual Cockpit των 12,3 ιντσών είναι αναβαθμισμένο, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο software του συστήματος δορυφορικής πλοήγησης. «Ενισχυμένες» ασφαλώς είναι και οι δυνατότητες διασύνδεσης, με τα Wi-Fi Hotspot να είναι στάνταρ χρησιμεύοντας συγχρόνως για over-the-air αναβαθμίσεις των επιμέρους λογισμικών συστημάτων του αυτοκινήτου.

Διαβάστε εδώ τα πάντα για τα νέα Audi S5 Coupe και S5 Sportback

Audi S5 Coupe

Από το λανσάρισμα ήδη, τέσσερις εκδόσεις του ανανεωμένου Α5 θα διατίθενται με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης – στις 4κύλινδρες εκδόσεις, το σύστημα MHEV είναι ενσωματωμένο στο 12βόλτο ηλεκτρικό σύστημα και στην S TDΙ σε 48βολτο. Η ισχύς των διαφόρων εκδόσεων έχει «εκκίνηση» τους 163 ίππους και «τερματισμό» τους 354 ίππους, ενώ στο σύστημα μετάδοσης όλα τα ανανεωμένα Α5 συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο – είτε με το 7τάχυτο S-Tronic, είτε με το 8άρι Steptronic. Η δε τετρακίνηση είναι στάνταρ στις τρεις κορυφαίες εκδόσεις και προαιρετική στις ενδιάμεσες._X.A.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου