top icon
Επικαιρότητα

Ανάρπαστο το νέο Hyundai i30N

Η έκδοση First Edition του νέου Hyundai i30N έκανε φτερά στη Γερμανία σε δύο μόλις 24ωρα.

Δε χρειάστηκαν πάνω από δύο 24ώρα προκειμένου τα πρώτα 100 αντίτυπα του νέου Hyundai i30N να πωληθούν στη Γερμανία σε ισάριθμους οπαδούς της μάρκας, που πλέον δείχνει να εκμεταλλεύεται ιδανικά τόσο την τεχνογνωσία όσο και την αύρα που απλόχερα της χαρίζουν, όχι μόνο οι επιτυχίες της στο Π.Π. Ράλλυ, αλλά και οι αυτές που εξασφαλίζουν για λογαριασμό των Κορεατών κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Με προεξέχοντες, ασφαλώς, τον υπεύθυνο σχεδιασμού του ομίλου Kia-Hyundai, Peter Schreyer, και τον πρώην επικεφαλής του τμήματος M Division της BMW, Albert Biermann, ο οποίος από το 2015 και εξής και με δεδομένη την τεράστια εμπειρία του στο είδος έχει αναλάβει τις τύχες όλων των σπορ κατασκευών για λογαριασμό και των δύο εταιρειών.

Με την ευκαιρία, αξίζει να θυμίσουμε πως κάτω από το καπό του νέου i30N δεσπόζει ένας 2λιτρος κινητήρας τούρμπο, ο οποίος είναι διαθέσιμος μάλιστα σε δύο εκδόσεις, με την «μικρή» να αποδίδει 250 ίππους και τη μεγαλύτερη, 275 ίππους. Αμφότερες ωστόσο εξασφαλίζουν ροπή της τάξης των 352 Nm και τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Στην πρώτη περίπτωση το «σπριντ» από τα 0 έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 6,4 δλ. και στη δεύτερη 6,2 δλ. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, καθώς και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.

Στα υπόλοιπα highlight του νέου Hyundai i30N ξεχωρίζουν το σύστημα συγχρονισμού των στροφών του κινητήρα ούτως ώστε να επιτυγχάνονται ακριβέστερες αλλαγές ταχυτήτων, το σύστημα launch control για… αστραπιαίες εκκινήσεις από στάση και φυσικά η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Σημείο αναφοράς αποτελούν επίσης η δυνατότητα μεταβολής της ηχητικής του συστήματος εξαγωγής μέσω του απλού πατήματος του σχετικού μπουτόν στο ταμπλό, καθώς και τα πέντε διαφορετικά προγράμματα (Eco, Normal, Sport, N και N Custom) τα οποία ο οδηγός έχει ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή του ελέγχοντας τον βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης, το «βάρος» του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ