Επικαιρότητα Κόσμος

Ανεπίσημη διαρροή για τη νέα Σειρά 4 Coupe της BMW

Λιγότερο από ένα 24ωρο πριν τα επίσημα αποκαλυπτήριά της, η νέα Σειρά 4 Coupe της BMW βλέπει απροσδόκητα το φως της δημοσιότητας.

Όπως είχαμε προαναγγείλει πριν λίγα 24ώρα με σχετική μας ανάρτηση, η BMW είναι έτοιμη να παρουσιάσει διαδικτυακά αύριο Τρίτη 2 Ιουνίου τη νέα Σειρά 4 Coupe. Εντούτοις, η πρώτη ανεπίσημη διαρροή-φωτογραφία του νέου σπορ κουπέ μοντέλου των Βαυαρών είδε απρόσμενα χθες το φως της δημοσιότητας επιβεβαιώνοντας με το περιεχόμενό της την υιοθέτηση της αμφιλεγόμενης, για πολλούς, εμπρόσθιας μάσκας που είδαμε για πρώτη φορά στο αντίστοιχο πρωτότυπο, την Concept 4, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2019 (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ).  

Σε σχέση με την «3άρα», η νέα Σειρά 4 Coupe θα ξεχωρίζει για το μικρότερο κατά 57 χλστ. ύψος της, για το χαμηλότερο κατά 21 χλστ. κέντρο βάρους της, αλλά και για τη βελτιωμένη αεροδυναμική της απόδοση – εδώ, χαρακτηριστική είναι η βελτίωση του συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 0,015. Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης τόσο το αυξημένο αρνητικό κάμπερ των εμπρός τροχών σε σχέση με την 4θυρη εκδοχή, όσο και το μεγαλύτερο κατά 23 χλστ. μετατρόχιο στον πίσω άξονα, που σε συνδυασμό υπόσχονται ακόμα πιο «κοφτερή» συμπεριφορά στη σπορ οδήγηση.

Η BMW επισημαίνει πως οι μηχανικοί της έχουν επέμβει και στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων της νέας Σειράς 4 Coupe, που διατηρεί την double-joint διάταξη στον εμπρός άξονα σε συνδυασμό με γόνατα Μακφέρον, αλλά και εκείνη των πέντε συνδέσμων στον πίσω, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τη νέα Σειρά 3. Την ίδια στιγμή, χάρη σε μικρές επεμβάσεις στην κολώνα του τιμονιού βελτιώνουν έτι περαιτέρω την αίσθηση του τιμονιού, ενώ τα επιπρόσθετα στοιχεία στήριξης στον πίσω άξονα της νέας Σειράς 4 Coupe έρχονται να ενισχύσουν την ακαμψία για ακόμα καλύτερη σταθερότητα στην ευθεία και πιο «μονοκόμματη» αίσθηση στη σπορ οδήγηση στις στροφές.

Οι ιθύνοντες της BMW έχουν ήδη ανακοινώσει ότι η κορυφαία έκδοση της νέας Σειράς 4 Coupe θα φέρει τη σφραγίδα του παραρτήματος Μ, καθώς η νέα 440i xDrive Coupe θα τροφοδοτείται από έναν εν σειρά 6κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 374 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με γεννήτρια/μίζα των 48 V. Εκτός από τη μειωμένη κατανάλωση, το micro-hybrid σύστημα της κορυφαίας «4άρας» προσφέρει στο όλο «πακέτο», κάτω από συγκεκριμένες περιστάσεις, ισχύ 11 ίππων.

Ο 6κύλινδρος θα συνεργάζεται με ένα 8τάχυτο κιβώτιο της οικογένειας Steptronic Sport καθώς και με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης της Βαυαρών της BMW. Από εκεί και πέρα, το «παρών» θα δίνει και το M Sport διαφορικό της εταιρείας, το οποίο θα εμπλέκεται με την αρωγή ενός ηλεκτρικού μοτέρ, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το γερμανικό εργοστάσιο. Ο δυναμικός χαρακτήρας της 440i xDrive Coupe ενισχύεται από το M Sport σύστημα πέδησης και τις αντίστοιχες ζάντες με διάμετρο 18 ίντσες – σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, προαιρετικά η γκάμα της νέας Σειράς 4 θα μπορεί να εφοδιαστεί με τροχούς με διάμετρο έως και 20 ίντσες.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου