10 Ιουλ 2019

Άνοδος πωλήσεων για την Toyota Motor Europe στο πρώτο εξάμηνο

Με την ευρωπαϊκή αγορά να κλείνει με αρνητικό πρόσημο, η Toyota κατάφερε στο πρώτο εξάμηνο του έτους να βελτιώσει την εμπορική της θέση και επιρροή κατά 3,3% βασιζόμενη πρωτίστως στη δυναμική των υβριδικών της μοντέλων που σε μερίδιο ξεπερνούν πλέον το 50%.

Toyota

Με περισσότερα από 20 διαθέσιμα μοντέλα, εκ των οποίων τα τέσσερα είναι νέα, η Toyota Motor Europe σημείωσε άνοδο πωλήσεων στο πρώτο μισό του 2019, η οποία ανήλθε σε ποσοστιαία βάση στο 3,3%. Σε απόλυτα νούμερα, οι δύο μάρκες του ιαπωνικού ομίλου κατέγραψαν αθροιστικά στο H1 2019 ακριβώς 578.450 ταξινομήσεις (538.000 για την Toyota, 40.450 για την Lexus). Κινητήρια δύναμη για την ΤΜΕ αποτέλεσαν στους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους τα υβριδικά μοντέλα, τα οποία απαριθμούν πλέον πάνω από τις μισές πωλήσεις των Toyota και Lexus στη γηραιά ήπειρο, και συγκεκριμένα τις 303.400 μονάδες, καταγράφοντας μία αύξηση της τάξης του 18% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018. Στη Δ. Ευρώπη τα υβριδικά μοντέλα της Toyota απέσπασαν μερίδιο επί του συνόλου των πωλήσεων του TME που άγγιξε το 62% και στην Αν. Ευρώπη το 22% (μ.ο.: 52%).

Στο στρατόπεδο της Toyota, το δημοφιλέστερο μοντέλο στο πρώτο εξάμηνο του 2019 ήταν το Yaris με 131.000 ταξινομήσεις, ενώ δεύτερη είναι η οικογένεια του C-HR με 79.000 πωλήσεις και τρίτη εκείνη του RAV4, η οποία κέρδισε την εμπιστοσύνη 72.800 αγοραστών. Τα υβριδικά μοντέλα της μητρικής εταιρείας απέσπασαν μερίδιο 51%, με το C-HR Hybrid να αποσπά 70.300 μονάδες (7 στα 8 που ταξινομήθηκαν), το Yaris 66.400 και η Corolla HB/Toyring Sports 57.700.

Στη γκάμα της Lexus το best seller μοντέλο είναι το ΝΧ με 11.700 μονάδες, ακολουθούμενο από τα UX (8.500) και RX (8.400). Στα υβριδικά, τα οποία απέσπασαν μερίδιο της τάξης του 69% (99% στη Δ. Ευρώπη), το NX είναι ο κυρίαρχος με 8.700 ταξινομήσεις. Συνολικά, από τα 40.500 Lexus που πουλήθηκαν στη γηραιά ήπειρο στο H1 2019, τα 28.000 ήταν υβριδικά._Χ.Α.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Lexus
  • Toyota
Ετικέτες: