top icon
Επικαιρότητα

Από 15.000 θέσεις εργασίας σχεδιάζουν να «ψαλιδίσουν» οι Renault και ZF

Κάθε άλλο παρά αισιόδοξα είναι τα μηνύματα που έρχονται για τους εργαζομένους στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η δραματική πτώση των πωλήσεων (επομένως και του τζίρου) που επήλθε εξαιτίας της πανδημίας του νέου κορονοϊού σε παγκόσμιο επίπεδο έφερε μία αναπάντεχη αναστάτωση στην παγκόσμια αυτοκινητική σκακιέρα, στην οποία όλοι τώρα πασχίζουν να επανατοποθετηθούν με στόχο την εξασφάλιση ενός βιώσιμου μέλλοντος. Στο «δρόμο» αυτό η μείωση της παραγωγής, το κλείσιμο εργοστασίων, αλλά και η γενικότερη αναδιάταξη των δομών κάθε εταιρείας δείχνει να είναι πλέον κάτι παραπάνω από επιβεβλημένες – ακριβώς όπως συμβαίνει και με το συνολικό αριθμό των εργαζομένων που την προσεχή περίοδο θα απασχολείται στο χώρο.

Ενδεικτικά παραδείγματα της τάσης για «ψαλίδισμα» των θέσεων εργασίας είναι οι περιπτώσεις της γερμανικής ZF και της γαλλικής Renault. Όπως επισήμως ανακοίνωσε σήμερα η πρώτη, έως το 2025 η γνωστή στην κατασκευή κιβωτίων και υβριδικών μονάδων κίνησης εταιρεία θα μειώσει τους εργαζομένους της κατά 15.000 – από αυτούς σχεδόν οι μισοί βρίσκονται στη Γερμανία.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στα τέλη του περασμένου χρόνοι στις τάξεις της ZF απασχολούνταν 147.797 εργαζόμενοι.

«Η κρίση θα κρατήσει περισσότερο, ενδεχομένως και κατά τη διάρκεια του 2022, κάτι που θα επηρεάσει τους στόχους μας», αναφέρει σε γραπτή του δήλωση που έχει στην κατοχή του το Reuters ο CEO της ZF, Wolf-Henning Scheider.

Στο γαλλικό τώρα στρατόπεδο – το οποίο αύριο το πρωί αναμένεται να παρουσιάσει σε συνέντευξη Τύπου όλες τις λεπτομέρειες ενός εκτενούς πλάνου ανασύνταξης και περικοπών ύψους 2 δις ευρώ – εκπρόσωποι των εργαζομένων αποκάλυψαν σε διεθνή μέσα ενημέρωσης πως η Renault είναι έτοιμη να  ανακοινώσει τη μείωση του εργατικού της δυναμικού κατά 15.000 – από αυτούς σχεδόν οι 4.500 βρίσκονται στη Γαλλία.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ