top icon
Επικαιρότητα

Αποκάλυψη για το νέο Peugeot 508 SW

Η Peugeot αξιοποιεί τη μαγιά του νέου «508» δημιουργώντας ένα κομψό και ιδιαίτερα πρακτικό στέισον βάγκον της μεσαίας κατηγορίας.

Πρόκειται για μία ακόμα πιο πρακτική και πιο ευρύχωρη έκδοση αμαξώματος του γνωστού Peugeot 508 που παρουσιάστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο, η οποία απευθύνεται σε όσους αναζητούν άπλετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές αλλά και διαφορετικότητα σε επίπεδο εξωτερικής σχεδίασης. Με άλλα λόγια, σε οικογενειάρχες με αυξημένες χωροταξικές απαιτήσεις που συνειδητά γυρίζουν την πλάτη τους στην αυτοκινητική καταιγίδα της εποχής μας -λέγε με SUV- που όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστεί με την ίδια, αν όχι μεγαλύτερη, ένταση για πολλά ακόμα χρόνια.

Σύμφωνα με την Peugeot, η έκδοση SW του νέου Peugeot 508 αναμένεται να συγκεντρώσει περίπου το 60% των πωλήσεων του σειράς, κάτι που αναδεικνύει το λόγο για τον οποίο «βγήκε» στην παραγωγή, λίγους μόλις μήνες μετά την πρεμιέρα της fastback εκδοχής του μοντέλου. Όπως είναι αναμενόμενο, κύριο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό σε σχέση με το τελευταίο -πέραν των frameless θυρών- είναι η διαμόρφωση του πίσω μέρους. Εκεί, δηλαδή, όπου μπορούν να φιλοξενηθούν αποσκευές με χωρητικότητα 530 λίτρων – 1.780 λίτρα με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα. Σε αυτή την περίπτωση, ο χώρος φόρτωσης είναι επίπεδος (Magic flat, το αποκαλούν οι Γάλλοι), με τους πίσω επιβάτες μάλιστα να έχουν στη διάθεσή τους σε σχέση με το fastback «508» 40 επιπλέον εκατοστά «αέρα» για τα κεφάλια τους λόγω της διαφορετικής διαμόρφωσης του τελειώματος της κατασκευής.

Στο εσωτερικό, το στοιχείο που κλέβει την παράσταση είναι το iCockpit που πλέον αποτελεί το σήμα κατατεθέν της γαλλικής εταιρείας. Η ψηφιακή οθόνη των 12,3 ιντσών εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού προβάλει τις ενδείξεις τρισδιάστατα, και μάλιστα με ποικίλες διαμορφώσεις, ενώ το τιμόνι, για λόγους ορατότητας, είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά. Φυσικά, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον τομέα της ασφάλειας και των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, με το νέο Peugeot 508 SW να εφοδιάζεται μεταξύ άλλων με Night Vision, Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist, Driver Attention Alert, Automatic High Beam Assist, Extended Traffic Recognition, Active Blind Spot Monitoring κ.α.

Την κίνηση στο νέο Peugeot 508 SW, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 του ομίλου PSA, εξασφαλίζει μια γνώριμη από την fastback έκδοση γκάμα κινητήριων συνόλων. Πιο συγκεκριμένα, οι εκδόσεις βενζίνης είναι δύο, οι 1.600άρηδες PureTech 180 και PureTech 225, ενώ οι ντίζελ,  συνολικά τρεις, ο νέος 1.500άρης BlueHDi 130 (με χειροκίνητο ή αυτόματο 8άρι κιβώτιο), καθώς και οι 2λιτροι BlueHDi 160 και BlueHDi 180, με τους δύο τελευταίους, καθώς και τους PureTech, να συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το νέο EAT8 κιβώτιο που κατασκευάζεται σε συνεργασία με την ιαπωνική Aisin. Αξίζει να σημειωθεί πως όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ