top icon
Επικαιρότητα

Αποκάλυψη για τη νέα McLaren 720S

H νέα 720S παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την 650S.

Η βρετανική εταιρεία γυρίζει μια σημαντική σελίδα στη σύντομη μέχρι στιγμής πορεία της στον κόσμο των «πολιτικών» αυτοκινήτων παρουσιάζοντας στην Έκθεση της Γενεύης τη νέα 720S, ένα προηγμένο σπορ κουπέ μοντέλο που, θέλοντας και μη πλέον, κοιτά στα μάτια τις αντίστοιχες δημιουργίες από το Μαρανέλο και τη Σαντ’ Άγκατα. Τις Lamborghini Huracan και Ferrari 488 GTB, με άλλα λόγια.

Η νέα 720S διατηρεί την ίδια τεχνική… ιδιοσυγκρασία σε σχέση με την 650S έχοντας ως σημείο αναφοράς το προηγμένο κλωβό Monocage II, ύρω από τον οποίο έχει χτιστεί το σύνολο των επιμέρους τμημάτων της κατασκευής. Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία, χάρη στην επιλογή αυτή το συνολικό βάρος του νέου σπορ κουπέ μοντέλου της διατηρείται στα μόλις 1.283 κιλά. Από εκεί και πέρα, το Monocage II εξασφαλίζει, μεταξύ άλλων, χαμηλότερο κέντρο βάρους, για ακόμα καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά, μεγαλύτερο άνοιγμα για την είσοδο των επιβατών στην καμπίνα και χαμηλότερο κατώφλι, με προφανή σε θέματα πρακτικότητας συγκριτικά πλεονεκτήματα.

Το super-car των Βρετανών διαθέτει διπλάσια αεροδυναμική απόδοση με την «ενεργή» πίσω αεροτομή, η οποία θα εκτείνεται σε όλο το πλάτος του πίσω τμήματος, να επιτελεί διπλό ρόλο: από τη μια θα συμβάλλει στην αύξηση της κάθετα παραγόμενης δύναμης (σ.σ.: συνολικά η τελευταία εμφανίζεται αυξημένη κατά 50%) και από την άλλη θα λειτουργεί ως… φρένο όταν ο οδηγός θελήσει να επιβραδύνει το βρετανικό κουπέ από υψηλές ταχύτητες.

Την ίδια στιγμή, η νέα 720S προτάσσει κατακτήσεις και στον τομέα της ψύξης, με τη βελτίωση σε σχέση με την 650S στο συγκεκριμένο τομέα να υπερβαίνει το 15%. Εδώ, σημαντική είναι η συμβολή δύο νέων αεραγωγών, οι οποίοι έχουν «ενταχτεί» στην ίδια τη δομή των θυρών. Ο πρώτος θα διοχετεύει ψυχρό αέρα προς τα ψυγεία του κινητήρα, ενώ ο δεύτερος θα απάγει ικανές ποσότητές του με κατεύθυνση ροής τους εμπρός θόλους αυξάνοντας έτσι την κάθετη δύναμη που αναπτύσσεται στις υψηλές ταχύτητες.

Διαβάστε επίσης: Δείτε πως η McLaren F1 έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας (video)

Το νέο σπορ μοντέλο της οικογένειας Super Series, εφοδιάζεται μ’ ένα «ενεργό σύστημα ελέγχου των δυναμικών της χαρακτηριστικών» ή, αλλιώς, με το πολύ-σύστημα Proactive Chassis Control ΙΙ, όπως επισήμως το αποκαλεί η ίδια η McLaren. Μέσω αυτού, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Sport, Comfort και Track, ενώ στην «αυτόματη» επιλογή, οι 12 επιπλέον αισθητήρες του συστήματος μετρούν και καταγράφουν μια πλειάδα παραμέτρων με στόχο η ανάρτηση να αποκτήσει τη βέλτιστη δυνατή ρύθμιση και απόκριση ώστε η λειτουργία της να ταιριάζει στις εκάστοτε συνθήκες κίνησης του οχήματος. Και φυσικά, στις προσταγές του οδηγού.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον «καλούδι» της νέας 720S, είναι το σύστημα Variable Drift Control, το οποίο διατείνεται πως δίνει τη δυνατότητα για απολαυστικές πλαγιολισθήσεις, μέσω της μεταβολής του βαθμού εμπλοκής του συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος.

Την κίνηση στο βρετανικό κουπέ παρέχει ένας V8 κινητήρας με αυξημένη στα 4,0 λίτρα χωρητικότητα. Σε σχέση με τον απερχόμενο των 3,8 λίτρων, διαθέτει ελαφρύτερα πιστόνια, πιο άκαμπτο στροφαλοφόρο, καθώς και δύο υπερσυμπιεστές, οι φτερωτές των οποίων μπορούν να περιστραφούν έως και τις 145.000 σ.α.λ. Συνολικά, σύμφωνα με την McLaren, πάνω από το 40% των εξαρτημάτων που τον απαρτίζουν είναι νέα.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ