20 Ιουν 2018

Audi και Hyundai θα εξελίξουν από κοινού κυψέλες καυσίμου

Μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία τους, οι δύο εταιρείες έχουν ως πρωταρχικό τους στόχο να φέρουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά την τεχνολογία κυψελών καυσίμου σε μαζικό όγκο παραγωγής.

Hyundai Nexo FCEV

Η μεγάλη αυτονομία κίνησης αλλά και ο σύντομος χρόνος ανεφοδιασμού καθιστούν το υδρογόνο ως μία από τις πλέον «ελκυστικές» μελλοντικές πηγές ενέργειας, και συνάμα μια καλή εναλλακτική απέναντι στους συσσωρευτές ενέργειας, για χρήση σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά βρίσκουν την ιδανική τους εφαρμογή σε αυτοκίνητα… αυξημένου μεγέθους, στα οποία το εγγενές πλεονέκτημα βάρους των κυψελών καυσίμου συμβάλλει καθοριστικά τόσο στον πιο «ελεύθερο» σχεδιασμό του οχήματος, όσο και στη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Audi έχει ήδη ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη τεχνολογία εδώ και 20 σχεδόν χρόνια. Το πρώτο πρωτότυπο μοντέλο που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία ήταν το Audi A2H2 το 2004, ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα ακολούθησε Audi Q5 HFC το 2008. Το 2014 στο φως της δημοσιότητας είδε το A7 Sportback h-tron quattro, ενώ το 2016 το ντεμπούτο του πραγματοποίησε το Audi h-tron Quattro.

«Οι κυψέλες καυσίμου είναι μία εξαιρετικά αποτελεσματική λύση στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και ως εκ τούτου αποτελεί ένα ισχυρό πλεονέκτημα στο τεχνολογικό μας για ένα μέλλον χωρίς εκπομπές», δήλωσε ο Peter Mertens, μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου και υπεύθυνος στο τμήμα τεχνολογίας της Audi.

Από τη μεριά του, ο αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Company, Euisun Chung, είπε τα εξής:

«Είμαστε βέβαιοι ότι η συνεργασία μας με την Audi θα αναδείξει με επιτυχία το όραμα και τα οφέλη των FCEV’s στην παγκόσμια κοινωνία. Η συμφωνία αυτή είναι ένα ακόμη παράδειγμα της ισχυρής δέσμευσης της Hyundai για τη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει τη ζωή των καταναλωτών με οχήματα με υδρογόνο».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε προ ολίγου η Audi, η συγκεκριμένη συμφωνία ανάμεσα στην ίδια και την Hyundai υπόκειται επί του παρόντος σε έγκριση από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές._X.A.