Επικαιρότητα Κόσμος

Audi: Μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στο εργοστάσιο του Neckarsulm

Θέλοντας να κάνει την διαδικασία παραγωγής ακόμη πιο φιλική προς το περιβάλλον, η Audi θα μεταφέρει στο εξής εξαρτήματα για τα A6 και A7 που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Neckarsulm, χρησιμοποιώντας δύο φορτηγά που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).

Αυτή η ενέργεια, καθώς με αυτόν τον τρόπο θα αντικατασταθούν δύο πετρελαιοκίνητα φορτηγά, θα επιφέρει με βάση τους υπολογισμούς της Audi, μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και οξειδίων του αζώτου, κατά 20 και 85% αντίστοιχα.  

"Με την προγραμματισμένη χρήση εναλλακτικών τεχνολογιών όπως τα φορτηγά που κινούνται με LNG, επιδιώκουμε μια φιλική προς το περιβάλλον λύση για τις εφοδιαστικές μας μεταφορές, οι οποίες ταιριάζουν με το πολύπλευρο περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα Mission:Zero. Με αυτόν τον τρόπο, θέτουμε ακόμη ένα δομικό στοιχείο στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων μας για τις εκπομπές CO2", δήλωσε ο επικεφαλής Περιβαλλοντικής Προστασίας στο εργοστάσιο του Neckarsulm, Achim Diehlmann.

Ο σχεδιασμός της Audi για μείωση, με απώτερο στόχο την επίτευξη μηδενικής εκπομπής ρύπων, έγκειται σε αναδιαμόρφωση ολόκληρης της διαδικασίας παραγωγής, οπότε αντίστοιχα σημαντικό ρόλο με την παραγωγή οχημάτων, παίζουν και οι διαδικασίες μεταφορών και εφοδιασμού. Άλλωστε, από το 2010 η Audi χρησιμοποιεί για μεταφορές νέων οχημάτων τα λεγόμενα "πράσινα τραίνα", ενώ σε συνεργασία με την Deutsche Bahn (γερμανικοί σιδηρόδρομοι), αυτή η προσπάθεια επεκτάθηκε και σήμερα περιλαμβάνει ακόμη, μεταφορές υλικών.

Audi LNG

Καθώς οι υποδομές είναι τέτοιες που σε αρκετές περιπτώσεις, η χρήση φορτηγών παραμένει αναγκαία, ε αυτό το σημείο μπαίνουν στην εξίσωση, οι δύο νταλίκες που κινούνται με LNG. Στο εργοστάσιο του Neckarsulm, ήδη από το 2016 χρησιμοποιούνται 3 φορτηγά που εφοδιάζονται με πεπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), καθώς και ένα ηλεκτρικό φορτηγό. Οι παραπάνω τρόποι μεταφοράς ήταν χρηστικοί για μεταφορές σε τοπικό επίπεδο και για μικρές αποστάσεις, οπότε μια λύση που θα περιλαμβάνει κίνηση σε μεγαλύτερες αποστάσεις, ώστε να αντικατασταθούν τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, ήταν αναγκαία.

Όπερ και εγένετο, με τις δύο νταλίκες που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο, μεταφέροντας εξαρτήματα για τα Audi A6 και A7, τα οποία παράγονται στο Neckarsulm, να είναι πραγματικότητα, τη στιγμή που έως το τέλος της χρονιάς, ακόμη ένα τέτοιο φορτηγό, θα προστεθεί στον στόλο. Ο Alexander Graefe, σχεδιαστής μεταφορών που εμπνεύστηκε αυτή την εναλλακτική, δήλωσε: "Η μεταφορά μέσω φορτηγών θα παίζει πάντα ρόλο στα logistics. Το ερώτημα είναι πόσο πράσινη μπορούμε να την κάνουμε".

Τα φορτηγά που εφοδιάζονται με υγροποιημένο φυσικό αέριο χρησιμοποιούνται στο εργοστάσιο της Audi στις Βρυξέλλες από το 2018. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, το LNG διαθέτει σημαντική δυναμική για το μέλλον, καθώς μια ετοιμάζεται μια εκδοχή βιοκαυσίμου, που θα επιτρέπει τη μείωση της εκπομπής CO2 ανά μεταφορά κατά 90%, σε σύγκριση με κινητήρες πετρελαίου.

Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος Mission:Zero, η Audi έχει ανακοινώσει πως στοχεύει μεταξύ άλλων, να πετύχει μηδενική εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα σε όλα τα εργοστάσια παραγωγής της, έως το 2025.

Ψηφίστε το πιο όμορφο sport coupe των τελευταίων 50 ετών. Προσοχή, δεν αναζητούμε το καλύτερο αλλά το πλέον όμορφο από το 1970 μέχρι σήμερα.

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου