Επικαιρότητα Κόσμος

Αυτή είναι η νέα Lamborghini Huracan Evo

Η ιταλική εταιρεία αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του «μικρού» της supercar.

H Lamborghini, έχοντας εμφανώς στραμμένο το βλέμμα της στη Ferrari 488, προχώρησε στην αναβάθμιση της Huracan που πλέον και διόλου τυχαία συνοδεύεται σε επίπεδο ονομασίας από τον προσδιορισμό Evo. Οπτικά, το ιταλικό κουπέ διαφέρει στα σημεία, και συγκεκριμένα στο εμπρός και πίσω μέρος, όπου οι νέες εισαγωγές αέρα και οι οπές για την απαγωγή θερμότητας, αντίστοιχα, κάνουν τη διαφορά και σε επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης. Από εκεί και πέρα, μικρές επεμβάσεις έχουν γίνει στο σχήμα του πίσω διαχύτη και της αεροτομής, στη μορφή των διπλών απολήξεων της εξάτμισης - που πλέον είναι τοποθετημένες πιο ψηλά απ’ ότι στο παρελθόν - στη σχεδίαση των ζαντών των 20 ιντσών καθώς και στο ακόμα πιο επίπεδο δάπεδο.

Στην καμπίνα η βασικότερη αλλαγή εντοπίζεται στην προσθήκη μιας οθόνης αφής 8,4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, η οποία ελέγχει σχεδόν τα πάντα αντικαθιστώντας παράλληλα τους παραδοσιακούς διακόπτες. Επίσης, το «παρών» δίνει και ένα σύστημα τηλεμετρίας με δύο μάλιστα εξωτερικές κάμερες καταγραφής εικόνας. Το όλο πακέτο συνοδεύεται από σκληρό δίσκο μεγάλης χωρητικότητας, όπως χαρακτηρίζεται, για την ασφαλή και γρήγορη καταγραφή δεδομένων (ταχύτητα, πλευρικά g κοκ). Από εκεί και πέρα, η Lamborghini προχώρησε στην ενίσχυση των στοιχείων εξατομίκευσης του μοντέλου με την προσθήκη νέων χρωματικών συνδυασμών και ελαφριών υλικών.

Σε ότι αφορά στους υπόλοιπους τομείς, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον γνωστό V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5,2 λίτρων, που τώρα αποδίδει 640 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 600 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Ακριβώς όσα και στην έκδοση Performante. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, το αμάξωμα των 1.422 κιλών (χωρίς υγρά) είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,9 και 9,0 δλ. σημειώνοντας τελική ταχύτητα της τάξης των 325 χλμ/ώρα. Όσο για τα φρένα, η ιταλική εταιρεία υπόσχεται πως η ακινητοποίηση του οχήματος από τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 31,9 μ.

Από εκεί και πέρα, η νέα Huravan Evo υιοθετεί σύστημα τετραδιεύθυνσης για ακόμα καλύτερη ευελιξία και κατευθυντικότητα στις υψηλές ταχύτητες, καθώς και torque vectoring και στους δύο άξονες. Οι μηχανικοί της Lamborghini έχουν επίσης αναβαθμίσει την απόδοση και αίσθηση του τιμονιού αλλά και την ενεργή ανάρτηση, όπως οι ίδιοι ανακοινώνουν, ενώ παράλληλα έχουν παρέμβει και στο σύστημα τετρακίνησης προκειμένου να υποστηρίξουν τη μεταφορά ισχύος από τον κινητήρα ακόμα και σε ένα μόνο τροχό.

Η καινοτομία εδώ έγκειται στο γεγονός ότι όλα τα παραπάνω ελέγχονται από μια κεντρική μονάδα, την οποία η Lamborghini αποκαλεί Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Επί της ουσίας, το σύστημα αυτό έχει ρυθμιστεί για να ελέγχει κάθε πτυχή της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, με τους αισθητήρες να «παρακολουθούν» συνεχώς την επιτάχυνση, την ταχύτητα, τις πλευρικές και εγκάρσιες επιταχύνσεις, αλλά και πολλές ακόμα παραμέτρους, με αποτέλεσμα να γίνονται σε πραγματικό χρόνο οι κατάλληλες ρυθμίσεις σε ανάρτηση και σύστημα μετάδοσης._Χ.Α.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου