top icon
Επικαιρότητα

Αυτό είναι το ανανεωμένο VW Passat

Όπως αναμενόταν, η VW παρουσίασε σήμερα το ανανεωμένο Passat. Ας δούμε τι νέο φέρνουν μαζί τους οι δύο διαθέσιμες εκδόσεις αμαξώματος του μοντέλου που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν 45 χρόνια.

Με περισσότερες από 30 εκ. πωλήσεις εδώ και σχεδόν μισό αιώνα παρουσίας στις κατά τόπους αγορές της υφηλίου, το VW Passat γυρίζει σήμερα μία ακόμα σελίδα «κουβαλώντας» αλλαγές και βελτιώσεις που έρχονται να ενισχύσουν το εμπορικό του ανάστημα σε μια κατηγορία που – καλώς ή κακώς – φθίνει σε δημοτικότητα. Σχεδιαστικά, οι αλλαγές είναι μικρές (σ.σ.: επί της ουσίας πρόκειται για facelift και πολύ λιγότερο για ένα εντελώς νέο μοντέλο) με τους στιλίστες της εταιρείας να επεμβαίνουν διακριτικά στο σχήμα των προφυλακτήρων και των φωτιστικών σωμάτων τύπου LED (βασικός εξοπλισμός). Όπως είναι αναμενόμενο, οι σημαντικότερες επεμβάσεις των Γερμανών δεν εντοπίζονται στο «κουστούμι», αλλά στις τεχνολογίες που «κουβαλά» πλέον το μεσαίο σεντάν και στέισον βάγκον οικογενειακό τους μοντέλο.

Σημείο αναφοράς εδώ αποτελεί το «σύμπλεγμα» συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης IQ.Drive, το έξυπνο σύστημα φωτισμού IQ.Light, καθώς και το ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης Travel Assist, το οποίο έχει τη δυνατότητα να κατευθύνει αυτοβούλως το αυτοκίνητο έως και τα 210 χλμ. συνεργαζόμενο με το έξυπνο σύστημα adaptive cruise control του οχήματος. Σημαντική επίσης διαφοροποίηση σε σχέση με το παρελθόν αποτελεί και το σύστημα infotainment MIB3, το οποίο προσφέρει μόνιμη σύνδεση δεδομένων μέσω κάρτας SIM. Με το σύστημα να υποστηρίζει την είσοδο στο αυτοκίνητο χωρίς κλειδί, οι χρήστες iPhone θα μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση στο Apple CarPlay χωρίς καλώδιο σύνδεσης.

Στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα στους κινητήρες, η VW προσφέρει τον γνωστό 1.5 TSI σε έκδοση με απόδοση 150 ίππων, ενώ το «παρών» δίνει και ο αντίστοιχος 2λιτρος, σε εκδόσεις με 190 και 272 ίππους. Οι πετρελαιοκίνητες της γκάμας έχουν ως αφετηρία τα 1,6 λίτρα και τους 120 ίππους, ενώ αμέσως μετά βρίσκει κανείς τον αναβαθμισμένο 2.0 TDI σε εκδόσεις με 150 και 190 ίππους. Παρούσα είναι και η έκδοση του τελευταίου με δύο τούρμπο (βλ. BiTDi) που αποδίδει 240 ίππους. Όλοι οι κινητήρες πληρούν πλέον την περιβαλλοντική ευρωπαϊκή νόρμα Euro 6d-Temp διαθέτοντας σε κάθε τύπο φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων.

Τέλος, σε ότι αφορά την plug-in υβριδική έκδοση GTE, η οποία εξακολουθεί να κινείται από έναν TSI κινητήρα με χωρητικότητα 1,4 λίτρων με 156 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 115 ίππων (σ.σ.: η συνδυαστική τους απόδοση φτάνει τους 218 ίππους), η γερμανική εταιρεία προχώρησε στην αναβάθμιση της μπαταρίας που πλέον «σκαρφάλωσε» από τα 9,9 kWh στα 13,0 kWh. Όπως ανακοινώθηκε, η συγκεκριμένη έκδοση είναι πολύ πιθανό να συγκεντρώσει τα προσεχή χρόνια έως και το 25% των πωλήσεων του μοντέλου – από μόλις 10% που είναι σήμερα._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ