15 Δεκ 2018

Αυτό είναι το ηλεκτροκίνητο VW I.D. Hatchback

Το πολλά υποσχόμενο και ηλεκτροκίνητο VW I.D. Hatchback πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές του σε πραγματικές συνθήκες προετοιμαζόμενο ώστε να παρουσιαστεί μέσα στο 2019 και εν συνεχεία να διατεθεί στο ευρύ κοινό σε κάτι περισσότερο από 12 μήνες από σήμερα.

VW I.D. Hatchback

Έχοντας θέσει ως αρχικό της στόχο την κατασκευή 100.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά έτος από το 2020 και μετά που θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB, η γερμανική εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες του πρώτου «μαζικού» ηλεκτροκίνητου μοντέλου της: του I.D. Hatchback.

Όπως έχει ήδη αποκαλύψει με δηλώσεις του ο επικεφαλής του προγράμματος προϊοντικής ανάπτυξης του E-Mobility της VW, Christian Senger, το I.D. Hatchback θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις με κάθε μια από αυτές να εξασφαλίζει, χάρη στο διαφορετικό μέγεθος των μπαταριών της, τρία επίπεδα αυτονομίας.

«Έχουμε τρεις διαφορετικές αυτονομίες στο I.D. Hatchback ώστε να απευθυνθούμε σε ένα κοινό με διαφορετικό μπάτζετ. Η έκδοση εισαγωγής της γκάμας θα έχει αυτονομία σύμφωνα με τον WLTP στα 330 χλμ. και θα έχει περιορισμένη απόδοση».

Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες προς το παρόν πληροφορίες, η μπαταρία που θα εξοπλίζει την ως άνω έκδοση θα έχει ενεργειακή δυναμική της τάξης των 48 kWh, ενώ πρόθεση της VW είναι να συγκρατηθεί η τιμή της κοντά στα 30.000 €, ποσό που θωρείται ορόσημο για ένα ηλεκτρικό μοντέλο αυτού του είδους.

Επ’ αυτού, ο Christian Senger δεν θέλησε να σχολιάσει περιοριζόμενος σε δηλώσεις που αφορούν τις υπόλοιπες δύο εκδόσεις:

«Για την mid-spec έκδοση, έχουμε ξεπεράσει πραγματικά το στόχο μας, ο οποίος ήταν 400 χιλιόμετρα. Στην πραγματικότητα είναι πιο κοντά στα 450. Και μέχρι και αυτή τη στιγμή συνεχίζουμε να καθορίζουμε ποια θα είναι ακριβώς η χωρητικότητα της μπαταρίας που την κινεί».

Σε κάθε περίπτωση, το γερμανικό μοντέλο θα προσφέρει δύο μορφές φόρτισης AC στα 7,2 kW και 11 kW και μία DC έως τα 125 kW, τιμή που είναι και η μέγιστη που μπορεί να επιτευχθεί με τα 400βολτα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου.

Ο Christian Senger αναφέρθηκε επίσης στις ίδιες δηλώσεις του και στον τρόπο διάρθρωσης της γκάμας του I.D. Hatchback σε σχέση με τα επίπεδα εξοπλισμού του.

Θα υπάρχουν αρκετές εκδόσεις του I.D., αλλά θα είναι πολύ λιγότερο περίπλοκες, το μόνο σίγουρο. Θα μπορεί κανείς να επιλέξει διαφορετικά χρώματα και προδιαγραφές καθισμάτων, αλλά δεν θα υπάρχουν οι χιλιάδες παραλλαγές που έρχονται με ένα Golf, για παράδειγμα. Το κόστος της πολυπλοκότητας είναι υψηλό, για αυτό πρέπει να θυμάστε ότι ο στόχος μας με το νέο I.D. είναι ένα ηλεκτρικό για όλους».

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το I.D. Hatchback θα κατασκευάζεται στη μονάδα παραγωγής του Zwickau, στο οποίο θα επενδυθούν μέχρι τα τέλη του 2019 περί τα 1,2 δις €. Σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις της VW, η παραγωγή του εκεί θα είναι 1.500 μονάδες την ημέρα, με την πλήρη όμως κατασκευαστική δυναμική του εργοστασίου να επιτυγχάνεται όχι νωρίτερα από το 2021.

Θυμίζουμε πως το νέο και «φουλ» ηλεκτρικό I.D. Hatchback θα μπει στην παραγωγή τον Νοέμβριο του 2019. Από αυτό θα «προκύψουν» τουλάχιστον δύο ηλεκτρικά μοντέλα για λογαριασμό της VW, ένα crossover και ένα που θα ακολουθεί τα σχεδιαστικά χνάρια το εμβληματικού Type 2._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • VW I.D. Hatchback
  • VW I.D. Hatchback
  • VW I.D. Hatchback
Ετικέτες: