07 Απρ 2019

Αυτό είναι το νέο Renault Megane RS Trophy-R

Στο Nurburgring αποθανατίστηκε δίχως ίχνος εξωτερικού καμουφλάζ η έκδοση Trophy-R του Renault Megane RS.

Renault Megane RS Trophy-R

Η Renault είναι έτοιμη, όπως όλα μαρτυρούν, να παρουσιάσει την έκδοση Trophy-R του νέου Megane RS, η οποία αποθανατίστηκε κατά τη διάρκεια δημιουργίας ενός promo βίντεο για λογαριασμό του Γάλλου κατασκευαστή στο συννεφιασμένο για την περίσταση «μεγάλο» Nurburgring. Εξωτερικά, πέραν τον διακριτικών αυτοκόλλητων στο πλάι, των σκουρόχρωμων ζαντών, των κόκκινων διακοσμήσεων στον εμπρός προφυλακτήρα αλλά και της χαρακτηριστικής εισαγωγής αέρα στο καπό, οι σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το απλό Trophy δείχνουν να είναι εξαιρετικά περιορισμένες – σε αντίθεση με το εσωτερικό, όπου τα πίσω καθίσματα και τα «περιττά» καλούδια άνεσης αναμένεται να λάμπουν δια της απουσίας τους προκειμένου να μειωθεί ακόμα περισσότερο το συνολικό βάρος της πιο καυτής έκδοσης του γαλλικού «χάτς».

Προς το παρόν, η γαλλική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία που να αφορούν τις τεχνικές περγαμηνές του κορυφαίου μέλους της οικογένειας Megane RS. Ωστόσο, βέβαιο είναι πως ο γνωστός 1.800άρης κινητήρας των Γάλλων θα υπερβαίνει σε απόδοση τους 300 ίππους της έκδοσης Trophy προσεγγίζοντας τους 320. «Ανεβασμένη» πάνω από το άτυπο φράγμα των 420 Nm αναμένεται να είναι και η μέγιστη ροπή του. Θυμίζουμε ότι η έκδοση Trophy έχει τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα, ενώ για το τυπικό «0-100» απαιτούνται μόλις 5,7 δλ. Στα 3,1 δλ. είναι ο χρόνος που χρειάζεται η συγκεκριμένη έκδοση για την επιτάχυνση με 3η σχέση στο κιβώτιο από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα και 24,8 δλ. για τα πρώτα 1.000 μ. Τέλος, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το απλό Trophy των 1.419 κιλών βασίζεται εν πολλοίς στην έκδοση Cup, και όχι στην Sport, του απλού Megane R.S. διαθέτοντας την πιο σφικτή εκδοχή της ανάρτησης των Γάλλων σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό τύπου Τόρσεν, με διαφορετικό για την περίσταση καλιμπράρισμα._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Renault Megane RS Trophy-R
  • Renault Megane RS Trophy-R
Ετικέτες: