top icon
Επικαιρότητα

Αυτό είναι το νέο Suzuki Ignis

Πρόωρη αποκάλυψη για ένα ακόμα «εγχώριο» μοντέλο που θα δούμε για πρώτη φορά στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου στα τέλη του Οκτώβρη. Και όχι μόνο.

Ο λόγος για το νέο Ignis, όπως θα ονομάζεται, αν μη τι άλλο, αρχικά στην αγορά της Ιαπωνίας, η έκδοση παραγωγής του γνωστού πλέον iM-4 της Suzuki. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο της σούπερ μίνι κατηγορίας με αρκετά στοιχεία –σχεδιαστικά κυρίως- που συνήθως «συνοδεύουν» crossover μοντέλα. Προς το παρόν, το μόνο που γνωρίζουμε με πάσα… επισημότητα είναι πως το νέο Ignis θα «πατά» σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, η οποία θα εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος, μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό αλλά και βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά. Από εκεί και πέρα, κάτω από το εμπρός καπό, πολύ πιθανό είναι να δούμε για πρώτη φορά τον νέο 1.000αρη κινητήρα τούρμπο των Ιαπώνων, ο οποίος και θα εγκαινιάζει ουσιαστικά την ολοκαίνουργια οικογένεια μηχανικών συνόλων της εταιρείας με την ονομασία Boosterjet. Ωστόσο, εξίσου πιθανό είναι να δούμε το νέο Suzuki Ignis να υιοθετεί επίσης και ένα «ήπιο» υβριδικό σύστημα κίνησης, που θα αποτελείται από έναν 1.200άρη κινητήρα και έναν υποβοηθητικό εναλλάκτη σε ρόλο… μίζας.

Παράλληλα με την έκδοση παραγωγής του νέου Ignis, η εταιρεία θα παρουσιάσει στο Τόκυο και μια πιο «αθλητική» εκδοχή του, σε πρωτότυπο όπως ανακοινώνεται μορφή, η οποία φέρει την ονομασία Ignis Trail Concept.

Ανάλογο ενδιαφέρον, επίσης, παρουσιάζει και το πρωτότυπο Mighty Deck, ένα αυτοκίνητο πόλης με μαλακή οροφή και ειδικά σχεδιασμένο χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος, που συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά των ιαπωνικών kei cars. Σε φιλοσοφία, μάλιστα, κάλλιστα θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς πως πρόκειται για ένα «λιλιπούτειο» όχημα με παραπλήσια φιλοσφία με το νέο Cactus M της Citroen. Από πλευράς διαστάσεων, το Mighty Deck δεν υπερβαίνει σε μήκος, πλάτος και ύψος τα 3,4, 1,48 και 1,54 μ. κινούμενο από έναν υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 658 κ.εκ. σε συνδυασμό με έναν «επικουρικό» ηλεκτροκινητήρα.

Τέλος, στο Τόκιο η Suzuki προγραμματίζει να παρουσιάσει και το πρωτότυπο Air Triser, ένα κόμπακτ μίνι βαν με τρεις σειρές καθισμάτων στο εσωτερικό, τα οποία μπορούν να διαμορφωθούν ποικιλοτρόπως μετατρέποντας την καμπίνα από χώρο μεταφοράς σε χώρο… ανάπαυσης. Τόσο σχεδιαστικό όσο και… χρωματικά, είναι προφανές ότι παραπέμπει σε μικρογραφία του γνωστού μοντέλου Τ1 της VW, γεγονός που ίσως και να καταδεικνύει ότι το Air Triser «προέρχεται» από τη συνεργασία των δύο εταιρειών που πρόσφατα έληξε άδοξα ύστερα από πολύχρονες δικαστικές διαμάχες ανάμεσα στις δύο πλευρές. Με μήκος 4,2 μ. και πλάτος που αγγίζει τα 2 μ., το ενδιαφέρον αυτό πρωτότυπο της Suzuki θα κινείται από έναν κινητήρα 1,4 λίτρων σε συνδυασμό με έναν «μίνι» ηλεκτροκινητήρα μεταφέροντας την ισχύ σε όλους τους τροχούς._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ