H Reiter Engineering ενισχύει για το 2018 το εκρηκτικό κοκτέιλ του KTM X-Bow GT4.

Με το X-Bow GT4, την πολεμική μηχανή της KTM, να συμμετέχει από το 2015 μέχρι και σήμερα σε μια σειρά αγωνιστικών δραστηριοτήτων ανά την Ευρώπη και τον κόσμο, ήρθε η ώρα για μια διακριτική, πλην όμως ουσιαστική, μηχανολογική ανανέωση και αναβάθμιση του «όπλου» της αυστριακής εταιρείας που στόχο έχει τη μείωση του κόστος χρήσης και τη βελτίωση της απόδοσης. Εντός πίστας, φυσικά. Την ευθύνη του όλου εγχειρήματος ανέλαβε για μια ακόμα φορά η «συνεταίρος» της KTM στο όλο project, Reiter Engineering, η οποία εφοδιάζει πλέον το… μοντέλο του 2018 μ’ ένα κιβώτιο ταχυτήτων της Holinger το οποίο αντέχει διπλάσια αγωνιστικά χιλιόμετρα από το απερχόμενο (10.000 αντί για 5.000 χλμ,) και ροπή που μπορεί να ανέλθει έως και τα 700 Nm.

Αναβαθμίσεις έχουν γίνει σε πολλά ακόμα επιμέρους τμήματα, όπως στο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης των κινητήριων τροχών, στον εγκέφαλο του κινητήρα, τον οποίο έχει εξελίξει η Motec, στις νέες καλωδιώσεις του ηλεκτρικού κυκλώματος, στα ψαλίδια της ανάρτησης και τις πλύμνες των τροχών, που με τη σειρά τους έχουν πλέον διάρκεια αγωνιστικής ζωής 20.000 χλμ. Όπως ανακοινώνει η Reiter Engineering, η οποία συνεργάζεται στον τομέα της εξέλιξης αγωνιστικών κατασκευών και με την Lamborghini, το κόστος χρήσης του «νέου» KTM X-Bow GT4 έχει μειωθεί, χάρη στις ως άνω επεμβάσεις, από 4,6 σε 3,9 ευρώ ανά αγωνιστικό χιλιόμετρο.

Θυμίζουμε ότι και το ανανεωμένο KTM X-Bow GT4, το οποίο προ φόρων κοστίζει 152.360 ευρώ, εξακολουθεί να ζυγίζει 999 μόλις κιλά, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, κινούμενο από τον 2λιτρο TFSI κινητήρα της Audi, ο οποίος αποδίδει περί τους 360 ίππους._Χ.Α.