Επικαιρότητα Κόσμος

Bentley: Όλα… ηλεκτρικά από το 2030

Η Bentley επαναεπιβεβαίωσε τα σχέδια αλλά και το όραμα της για τα προσεχή χρόνια ανακοινώνοντας μεταξύ άλλων ότι η γκάμα της από το 2030 και μετά θα απαρτίζεται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοντέλα.

Ακολουθώντας το γνωστό αναπτυξιακό της πλάνο με την ονομασία Beyond100, η Bentley ανακοίνωσε σήμερα με πάσα επισημότητα ότι σκοπεύει να στείλει «πυρ το εξώτερο» τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέσα στα προσεχή 10 χρόνια με στόχο το 2030 όλη η γκάμα της να απαρτίζεται από ηλεκτρικές προτάσεις.

Επιταχύνοντας τα στάδια εξηλεκτρισμού της, η βρετανική εταιρεία, που ως γνωστόν αποτελεί μέλος του VW Group, αναμένεται συγχρόνως να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της μονάδας κατασκευής οχημάτων που διατηρεί στο Crewe κατά 75% σε πέντε χρόνια από σήμερα, σε σχέση με τα επίπεδα του 2010.

Bentley Beyond100

Στο πλαίσιο των παραπάνω δεσμεύσεών της, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έως το 2023 κάθε μοντέλο της γκάμας της θα διαθέτει τουλάχιστον μια υβριδική παραλλαγή, ενώ το 2025 το ντεμπούτο του θα πραγματοποιήσει το πρώτο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της. Από το 2026 και μετά, η Bentley θα διαθέτει στις τάξεις της μόνο ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, με τα τελευταία, τέσσερα χρόνια μετά, να παραδίδουν οριστικά τη σκυτάλη στα πρώτα.

Μια πρώτη γεύση των επερχόμενων τεχνολογικών εξελίξεων στη γκάμα της βρετανικής εταιρείας πήραμε πριν ένα περίπου χρόνο με τη παρουσίαση του πρωτοτύπου EXP 100 GT, το οποίο είδε το φως της δημοσιότητας ταυτόχρονα με την επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυση της Bentley.

Bentley Beyond100

Θυμίζουμε ότι η EXP 100 GT έπαιρνε κίνηση από ένα «πακέτο» ηλεκτρικών μονάδων, το οποίο αποτελείται από τέσσερις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν από 200 έως 340 ίππους έκαστος, εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ από 800 έως και 1.360 ίππους - η μέγιστη ροπή τους κυμαίνεται στα 1.500 Nm. Χάρη στα χαρακτηριστικά αυτά, η EXP 100 GT θα μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,5 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Η παραπάνω ισχύς περνά στους τροχούς μέσω ενός συστήματος torque vectoring που φέρει την ονομασία Next Generation Traction Drive.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου