Οι Βαυαροί και η Σειρά 3 σπάνε ένα ακόμη ρεκόρ.

Πρόκειται για την 10.000.000η Σειρά 3, στην έκδοση 320d, που για την περίσταση είναι βαμμένη στον κομψό Imperial Blue χρωματισμό. Ας δούμε εν τάχει μερικά μόνο από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία σταθμούς του γερμανικού αυτού success story.

1975: Πρεμιέρα για τη σειρά 3 με 4κύλινδρους κινητήρες κάτω από το εμπρός καπό

1977: Οι BMW 323i και 320i είναι οι πρώτες που φιλοξενούν κάτω από το καπό τους 6κύλινδρους εν σειρά κινητήρες.

1982: Πρεμιέρα για τη δεύτερη γενιά (Ε30) του μοντέλου.

1984: Πρεμιέρα για την «οικονομική» 325e με 6κύλινδρους κινητήρες

1985: Παγκόσμια πρεμιέρα για την πρώτη ντίζελ σειρά 3 (324d).

1989: Η 318i εισάγει την τεχνολογία των τεσσάρων βαλβίδων/κύλινδρο.

1990: Παρουσίαση της τρίτης κατά σειρά γενιάς (E36).

1992: H BMW «φέρνει» στη σειρά 3 και συγκεκριμένα στην Μ3 και τις κουπέ παραλλαγές του μοντέλου με 6κύλινδρους κινητήρες, το σύστημα VANOS.

1995: Οι straight-six κινητήρες αποκτούν αλουμινένια κυλινδροκεφαλή.

1998: Πρεμιέρα για την τέταρτη γενιά (Ε46).

2000: Οι 6κύλινδροι κινητήρες 3 λίτρων (ντίζελ και βενζίνης) παίρνουν θέση κάτω από το καπό.

2001: Η 316ti εισάγει την τεχνολογία VALVETRONIC.

2004: Η 320Cd είναι η πρώτη πετρελαιοκίνητη ανοιχτή έκδοση στην ιστορία της γερμανικής φίρμας.

2005: Ντεμπούτο της πέμπτης γενιάς (Ε90).

2010: Πρεμιέρα για την πρώτη έκδοση EfficientDynamics (320d).

2011: Ντεμπούτο για την έκτη κατά σειρά γενιά (F30).

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά