Επικαιρότητα Κόσμος

BMW Σειρά 3, X3 και X4 αποκτούν εκδόσεις mild hybrid μέσα στο 2020

Η BMW ανακοίνωσε επίσημα τη διεύρυνση της γκάμας εξηλεκτρισμένων μοντέλων της μέσα στη χρονιά, όταν και αναμένεται να λανσαριστούν οι εκδοχές ήπιας υβριδικής τεχνολογίας των BMW Σειράς 3, X3 και X4.

Η πορεία της BMW προς τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της είναι διαρκής, με τη γερμανική μάρκα να έχει ήδη παρουσιάσει, αλλά και να αναμένεται να παρουσιάσει εντός του 2020, αρκετά μοντέλα με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης (mild hybrid).

Ήδη, από το 2019 έχουν παρουσιαστεί οι εκδόσεις ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V των BMW 520d, BMW X5 xDrive40d και BMW X6 xDrive40d. Μέσα στους επόμενους μήνες, η γκάμα αναμένεται να διευρυνθεί, καθώς Mild Hybrid εκδόσεις θα αποκτήσουν τόσο η BMW Σειράς 3, όσο και τα "μεσαία" SUV της γερμανικής μάρκας, X3 και X4.

Επιπλέον όμως, κλειδί στην πορεία της BMW προς τη διαρκή μείωση κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων προς την ατμόσφαιρα, έχει υπάρξει η εξέλιξη του "Efficient Dynamics". Ο λόγος για ένα σύστημα που συνιστά και ευρύτερη τεχνολογική προσέγγιση, μέσω της οποίας οι Γερμανοί θέλουν να συνδυάσουν τη μείωση του "περιβαλλοντικού αποτυπώματος" των μοντέλων τους, με αύξηση της οδηγικής ευχαρίστησης.

Διαβάστε επίσης: H BMW επενδύει στο υδρογόνο σε συνεργασία με την Toyota (+video)

Όπως μας ενημέρωσε η ίδια η εταιρεία, χάρη στην τεχνολογική πρόοδο του "Efficient Dynamics", θα καταφέρει να είναι σύννομη με τα νέα όρια εκπομπής ρύπων που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, από το 2021. Ενδεικτικά, από το 2007 όταν και άρχισε η εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας, μέχρι σήμερα, τα μοντέλα της μάρκας παρουσιάζουν μείωση εκπομπής CO2 που ξεπερνά το 40%. Επιπλέον, οι υπολογισμοί των Γερμανών για το 2020, αναφέρουν περαιτέρω μείωση κατά 20%, σε σύγκριση με τις αντίστοιχες "περιβαλλοντικές επιδόσεις" το 2019.

Στο πλαίσιο του "Efficient Dynamics", η BMW χρησιμοποιεί σειρά τεχνολογικών λύσεων για βελτίωση της απόδοσης, εστιάζοντας σε όλους τους τομείς, από το σχεδιασμό μέχρι την αεροδυναμική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η iX3, που αναμένεται να λανσαριστεί έως το τέλος του 2020 και εφοδιάζεται με αεροδυναμικούς τροχούς, ειδικά εξελιγμένους από την BMW. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της BMW, η νέα αυτή τεχνολογία θα βοηθήσει στη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 5%  σε σύγκριση με τη συμβατική X3, ενώ θα οδηγήσει και σε εξοικονόμηση βάρους 15%.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου