Δύο μόλις μήνες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήριά της, η ανανεωμένη Σειρά 7 της BMW άρχισε να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής της γερμανικής εταιρείας.

Από την έναρξη παραγωγής της πρώτης Σειράς 7 το 1977, πάνω από 1,9 εκ. αντίτυπα της έχουν βγει από τις γραμμές παραγωγής της BMW. Σήμερα, μόλις τριάμισι χρόνια μετά το ντεμπούτο της 6ης γενιάς, ήρθε η ώρα ώστε η φρεσκαρισμένη «7άρα» να αρχίσει να παράγεται στις αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις του εργοστασίου των Βαυαρών της BMW στο Dingolfing.

Αξίζει να σημειωθεί πως πέρσι πάνω από το 90% των αντιτύπων του μοντέλου εξήχθησαν σε αγορές εκτός Γερμανίας, με την κινεζική να καταλαμβάνει το μερίδιο του λέοντος με μερίδιο άνω του 44%.

Οπτικά, η πλέον διακριτή διαφορά σε σχέση με το μοντέλο που παραδίδει τη σκυτάλη εντοπίζονται στην «έντονη» μάσκα, η οποία αντλεί την έμπνευσή της από την αντίστοιχη της Χ7. Η τελευταία είναι αρκετά μεγαλύτερη σε μέγεθος σε σχέση με το παρελθόν (+40% σε επιφάνεια και 50 χλστ. ψηλότερη) «εισβάλλοντας» τόσο στο διαφοροποιημένο εμπρός καπό, όσο και στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στα πλαίσια της γενικότερης «ανωτατοποίησής» της, η νέα Σειρά 7 διαθέτει παχύτερα κατά 5,1 χλστ. κρύσταλλα και καλύτερη μόνωση στους πίσω θόλους - προφανώς για λόγους μείωσης του θορύβου που φτάνει στην καμπίνα - καθώς και ειδικά σχεδιασμένα εμπρός φτερά που μειώνουν τις αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου εντοπίζει κανείς σαφώς πιο… διακριτικές αναβαθμίσεις σε σχέση με τις εξωτερικές. 'Οπως τα νέα υλικά σε ταμπλό, καθίσματα και πόρτες, καθώς και τις ακόμα πιο «προηγμένες» λειτουργίες συνδεσιμότητας. Τα στοιχεία πολυτέλειας κυριολεκτικά βρίθουν στην καμπίνα της νέας «7άρας». Έτσι, ανάλογα την έκδοση και την επένδυση την οποία είναι διατεθειμένος κανείς να κάνει, μπορούν να προστεθούν στον ήδη πλήρη εξοπλισμό μέχρι και δύο «10άρες» full-LED οθόνες για τους πίσω επιβάτες, οι οποίες είναι ενσωματωμένες στο πίσω μέρος των εμπρός προσκέφαλων.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται μια «επικαιροποιημένη» γκάμα κινητήρων ντίζελ και βενζίνης - και φυσικά η γνωστή από το παρελθόν υβριδική μονάδα. Όλοι τους διαθέτουν τις απαραίτητες τροποποιήσεις, όπως αναφέρει η BMW, ώστε να πληρούν τη νόρμα Euro 6d-Temp. Οι εκδόσεις βενζίνης περιλαμβάνουν στην κορυφή της πυραμίδας έναν V12 κινητήρα 6,6 λίτρων (Μ760Li xDrive) με μέγιστη ισχύ 585 ίππων, καθώς και τον γνώριμο V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων (750i xDrive και 750Li xDrive) των Βαυαρών, που πλέον αποδίδει 530 ίππους. Οι εκδόσεις ντίζελ (730d xDrive, 740d xDrive και 750d xDrive) χρησιμοποιούν τον επίσης γνωστό 3λιτρο κινητήρα της BMW - με 1, 2 ή 4 τέσσερα στο σύνολο τούρμπο - που αποδίδει ανά περίπτωση από 265 έως και 400 ίππους.

Η μονάδα του Dingolfing σε αριθμούς

Καθημερινά παράγονται 1.500 αυτοκίνητα

Το 2017 κατασκευάστηκαν 330.000 οχήματα

Στο εργοστάσιο παράγονται μοντέλα των Σειρών 3, 4, 5, 6, 7 και 8

Στη μονάδα κατασκευάζονται επίσης μπαταρίες και συστήματα μετάδοσης για τα μοντέλα της οικογένειας I καθώς και οι ηλεκτροκινητήρες για τα plug-in μοντέλα της γκάμας

Στο Dingolfing κατασκευάζεται επίσης και το πλαίσιο των μοντέλων της Rolls-Royce

Οι εργαζόμενοι ξεπερνούν τους 18.000