Η γαλλική εταιρεία βάζει οριστικό φρένο στις ελπίδες των απανταχού petrolhead.

Όλοι γνώριζαν πως το εντυπωσιακό Clio R.S. 16 δεν ήταν τίποτε περισσότερο από μια μηχανολογική επίδειξη των ανθρώπων της RenaultSport, αλλά και μια ενδιαφέρουσα άσκηση που παρουσιάστηκε στο περιθώριο του grand prix του Μονακό με αφορμή την 40η επέτειο από την ίδρυσή του εξειδικευμένου σε σπορ κατασκευές αυτού «παρακλαδιού» των Γάλλων. Ωστόσο, παρ’ ότι πρόκειται για ένα πρωτότυπο μοντέλο, όλοι ήλπιζαν πως η Renault θα έπαιρνε τελικά τη γενναία απόφαση προκειμένου το R.S. 16 να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στη Διέππη της Γαλλίας. Έστω, κι αν τα αντίτυπα του δεν ξεπερνούσαν τα 250.

Ωστόσο, παρά τις όποιες ελπίδες, όπως πληροφορούμαστε, οι Γάλλοι παγώνουν οριστικά το όλο project υποστηρίζοντας πως μια τέτοια απόφαση θα έθετε σε ρίσκο τα σχέδια της ομόσταυλης Alpine, η οποία αναμένεται να… αναγεννηθεί κατασκευαστικά στο χώρο που –θεωρητικά- θα γεννιώταν το εκστατικό, από πλευράς προδιαγραφών, R.S. 16.

Η αλήθεια, κατά την προσωπική μας άποψη, βέβαια, βρίσκεται κάπου στη… μέση, καθώς αν η Renault διέβλεπε οικονομικά οφέλη μέσα από αυτή την κίνηση, τότε σίγουρα θα έβρισκε τον τρόπο ώστε να αποφευχθεί ο πρακτικός αυτός ύφαλος…