Επικαιρότητα Κόσμος

Δέκα χρόνια Nissan Juke

Η Nissan γιορτάζει τα δέκα χρόνια επιτυχίας στην παγκόσμια αγορά του compact crossover μοντέλου Juke.

Το 2010 η Nissan τάραξε τα νερά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου με το λανσάρισμα του compact crossover Juke. Μέχρι τότε, δεν υπήρχε τίποτα στην αγορά, με τον τολμηρό σχεδιασμό του. Στα χρόνια που ακολούθησαν την παρουσίασή του, οι πωλήσεις ξεπέρασαν κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες της Nissan. Παρά την είσοδο πολλών ανταγωνιστών μετά από το Juke, το δημοφιλές μοντέλο αποτέλεσε το σημείο αναφοράς σε αυτή την κατηγορία της αγοράς, πουλώντας περισσότερα από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα, τη στιγμή μάλιστα που η δεύτερη γενιά του Juke έβγαινε στην αγορά, τον Οκτώβριο του 2019.

Nissan JUKE

Η τελευταία γενιά του Juke διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά του προκατόχου του, με μια αναβαθμισμένη συνταγή, που προσφέρει μια ποιοτική, συνδεδεμένη και απόλυτα οδηγοκεντρική εμπειρία. Η ξεχωριστή προσωπικότητά του ενισχύεται από μια εκλεπτυσμένη παλέτα χρωμάτων και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης, με 15 συνδυασμούς διχρωμίας. Σε αυτούς περιλαμβάνεται και το χαρακτηριστικό κόκκινο Fuji Sunset, όπως και ο πιο δημοφιλής δίχρωμος συνδυασμός, αυτός του λευκού σε πέρλα με την μαύρη οροφή.


Γιορτάζοντας τη δέκατη επέτειο του Juke, οι πρωταγωνιστές της Nissan που έπαιξαν βασικό ρόλο στο σχεδιασμό και την ανάπτυξή του, περιγράφουν τη διαδικασία, με τα δικά τους λόγια.


Alfonso Albaisa, VP της Nissan Design Europe εκείνη την εποχή, σήμερα Ανώτερος Αντιπρόεδρος Global Design, Nissan Motor Co Ltd: Ήταν άνευ προηγουμένου. Γνωρίζαμε ότι θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι θεμελιωδώς διαφορετικό και όχι μόνο μια μικρότερη έκδοση του Qashqai. Για να ταράξουμε τα νερά στον σχεδιασμό μας, παρουσιάσαμε το πρωτότυπο αυτοκίνητο Qazana το 2009 και η αντίδραση επιβεβαίωσε το ένστικτό μας.

Nissan JUKE

Emanuele Berlenghi, Regional Product Manager, JUKE, στην Nissan Europe εκείνη την εποχή, σήμερα Product Marketing Director, Dongfeng Nissan Passenger Vehicle Co.: Η επιτυχία του Qashqai στην Ευρώπη έδωσε στην Nissan την αυτοπεποίθηση να είναι τολμηρή προς την κατεύθυνση του Juke. Είχαμε περισσότερο περιθώριο για την ανάπτυξη του προϊόντος. Αυτό ήταν το σημείο εκκίνησης. Είπαμε ότι πρέπει να στοχεύσουμε στην αναπαραγωγή της επιτυχίας του Qashqai, αλλά στην κατηγορία Β. Όμως, όλοι συμφωνήσαμε ότι δεν πρέπει να κάνουμε ένα απλό αντίγραφο. Η όλη πρόκληση για την ευρωπαϊκή ομάδα ήταν να ανακαλύψει εκ νέου την ιδέα και να φέρει μια νέα πρόταση στην αγορά.

Nissan JUKE

Lesley Busby, Color Designer, Nissan Design Europe εκείνη την εποχή, σήμερα Senior Color Manager, Nissan Design Europe: Θυμάμαι να βλέπω το πρωτότυπο Qazana δίπλα στο Nissan Qashqai, το αυτοκίνητο που δημιούργησε την κατηγορία crossover. Το Qashqai φαινόταν φρέσκο, αλλά το Qazana Concept ήταν τόσο εντυπωσιακό και διαφορετικό.

Nissan JUKE

Matthew Weaver, Senior Exterior Designer, Nissan Design Europe εκείνη την εποχή, σήμερα Αντιπρόεδρος, Nissan Design Europe: Θυμάμαι ξεκάθαρα την υποδοχή που είχε το Qazana Concept στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2009. Είπαμε στους δημοσιογράφους ότι πηγαίναμε σε μια νέα κατεύθυνση με το μήνυμα «να περιμένουμε το απροσδόκητο». Δεν μας πίστευαν. Το 2010, αποκαλύψαμε το αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Έπεσαν όλα τα σαγόνια στο πάτωμα.

Δελτίο Τύπου

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου