top icon
Επικαιρότητα

«Διαρροή» για το νέο Audi A1

Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Audi A1 βλέπουν σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Με τη γερμανική εταιρεία να έχει ήδη αρχίσει το μπαράζ teaser φωτογραφιών του επερχόμενου A1, το φως της δημοσιότητας βλέπουν σήμερα οι πρώτες φωτογραφίες του Βενιαμίν μοντέλου της γκάμας Audi. Οπτικά, το νέο Α1 αποδεικνύεται αρκούντως δυναμικό, αν μη τι άλλο στις διαρρεύσαντες μέσω του βελγικού autotijd.be εκδόσεις «35 TFSI» και «40 TSI», που για την περίσταση κοσμούνται από το σπορ πακέτο S-Line. Στο εμπρός μέρος κυρίαρχο στοιχεία είναι η τραπεζοειδής μάσκα αλλά και ο στενός αεραγωγός που θυμίζει το πρωτότυπο quattro και έρχεται να συνδέσει οπτικά την τελευταία με το τελείωμα του καπό.

Στο πίσω μέρος, σημείο αναφοράς είναι τα νέα φωτιστικά σώματα σχήματος L –που σε πολλούς ίσως και να θυμίζουν… BMW, ενώ στην καμπίνα το μάτι έλκεται από το virtual cockpit, την ευμεγέθη οθόνη αφής στη μινιμαλιστική κεντρική κονσόλα αλλά και τους αεραγωγούς του συστήματος θέρμανσης/κλιματισμου εμπρός από το οπτικό πεδίο του συνοδηγού. Όπως αναφέρουν οι έως τώρα διαρροές, το νέο Audi A1 θα διατίθεται και με 4G σύνδεση στο διαδίκτυο. Φυσικά, οι παροχές συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay, ενώ άφθονες αναμένεται να είναι οι επιλογές στον τομέα των συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, με το αυτόματο φρενάρισμα και το σύστημα ανίχνευσης πεζών να ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Δομικά, ο αντίπαλος του MINI hatchback θα βασίζεται στη γνώριμη MQB A0 πλατφόρμα του Ομίλου VW, με την παλιά PQ25, που είδαμε να παρουσιάζεται για πρώτη φορά το 2001, να τοποθετείται οριστικά στο ράφι για τον Βενιαμίν της γκάμας Audi. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, από πλευράς συνολικού μεγέθους, το νέο Α1 θα είναι μεγαλύτερο από το ομόσταβλο Polo, με το μεταξόνιό του να φτάνει τα 2.564 χλστ., δηλαδή σχεδόν 10 εκ. επιπλέον σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά του μοντέλου.

Η νέα πλατφόρμα -στην οποία το ατσάλι θα συνδυάζεται για την περίσταση με το αλουμίνιο- εξασφαλίζει στο νέο Audi A1 σημαντικά βελτιωμένη ακαμψία. Σημαντικά αναμένεται να είναι τα οφέλη και στον τομέα των χώρων, με τη μεγαλύτερη πρόοδο σε σχέση με το παρελθόν να εστιάζεται στον «αέρα» για τα πόδια των πίσω. Μία εξίσου σημαντική διαφοροποίηση απέναντι στο «τρέχον» Α1 είναι η κατάργηση των 3θυρων εκδόσεων, ενώ μία ακόμα αλλαγή αφορά στον τόπο… γέννησης, καθώς όλες οι εκδόσεις θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Seat που βρίσκεται στο Martorell της Ισπανίας.

Σε αντίθεση, η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων δεν θα παρουσιάζει εκπλήξεις, μιας και το νέο Audi A1 θα εξοπλίζεται με τα γνώριμα σύνολα του μηχανολογικού ραφιού του Ομίλου VW. Την αφετηρία θα συνθέτει ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης TSI, με τη σκυτάλη να περνά στον 4κύλινδρο TSI των 1,5 λίτρων. Ο πρώτος θα αποδίδει 115 ίππους και ο δεύτερος 150 ίππους. Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση θα είναι η S1, η οποία θα τροφοδοτείται από τον 2λιτρο TSI. Άγνωστη παραμένει η… τύχη των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, μιας και οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας φαίνονται έτοιμη να εγκαταλείψουν για το συγκεκριμένο μοντέλο τον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ