Επικαιρότητα Κόσμος

«Διαρροή» για το νέο, ηλεκτρικό Mazda MX-30 Concept

Σχεδόν ένα 24ωρο πριν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, το ηλεκτρικό Mazda MX-30 Concept βλέπει το φως της δημοσιότητας.

Αφήνοντας οριστικά πίσω της τις όποιες «ενστάσεις» της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τη βιωσιμότητα τους στο σύγχρονο αυτοκινητικό τερέν, η Mazda θα παρυσιάσει σε λιγότερο από ένα 24ωρο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το πρωτότυπο MX-30.

Όπως είχαμε αναφέρει με σχετική ανάρτησή μας στις 16 Σεπτεμβρίου, το περασμένο καλοκαίρι ο CEO Mazda, Akira Marumoto, είχε δηλώσει σε εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου ότι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Mazda «θα φτάσει στην αγορά το επόμενο έτος». Μάλιστα, πριν δύο περίπου μήνες, η Mazda κάλεσε ορισμένους δημοσιογράφους στο Όσλο προκειμένου να μάθουν περισσότερα για τα ηλεκτρικά σχέδια της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και να πάρουν μία πρώτη γεύση του νέου συστήματος κίνησης e-TPV (electric-Technology Prove-out Vehicle) του νέου MX-30 Concept. Γα τις ανάγκες της προαναφερθείσας δοκιμής στην πρωτεύουσα της Νορβηγίας, αλλά και εκείνες που σχετίζονται με την εξέλιξη της νέας μονάδας κίνησης σε πραγματικές συνθήκες, η Mazda είχε τοποθετήσει την κινητήρια μονάδα e-TPV στο αμάξωμα του γνωστού και μη εξαιρετέου CX-30.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, η Mazda ανέπτυξε μόνη της τη νέα, ηλεκτρική μονάδα κίνησης του ΜΧ-30 Concept, η οποία αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου των 35,5 kWh που προσφέρει ενέργεια σε έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα – ο τελευταίος αναμένεται να αποδίδει ισχύ 141 ίππων και ροπή κοντά στα 265 Nm. Η αυτονομία κίνησης με μία πλήρη φόρτιση των συσσωρευτών ενέργειας αναμένεται μεταξύ 190 και 240 χλμ. εντός πόλης, επίδοση η οποία είναι πολύ πιθανό να αποδειχθεί κατά τι μεγαλύτερη σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο που θα δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο δεν θα είναι η ηλεκτρική έκδοση του CX-30, αλλά ένα «ολοκαίνουργιο μοντέλο» στην κατηγορία των crossover οχημάτων, που βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα η οποία έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και η διαμόρφωση του εσωτερικού του αυτοκινήτου, με τη Mazda να δηλώνει χαρακτηριστικά στις σημερινές τις ανακοινώσεις, οι οποίες συνοδεύονται από ένα teaser βίντεο, ότι «η χωροταξική διαμόρφωση δημιουργεί μια αίσθηση ανοιχτού χώρου από τον κενό χώρο που υπάρχει γύρω από την κεντρική κονσόλα, ο οποίος δημιουργεί την απαραίτητη σύνδεση μεταξύ του οδηγού και των επιβατών»._Χ.Α.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου