H Ford φέρνει για πρώτη φορά στην Ευρώπη το «μεγάλο» Explorer, που πλέον διατίθεται αποκλειστικά σε plug-in υβριδική έκδοση με συνδυαστική ισχύ 457 ίππων.

Μετά τα νέα Puma και Kuga, η Ford έρχεται να πραγματοποιήσει ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των SUV μοντέλων λανσάροντας σήμερα για πρώτη φορά στην Ευρώπη το νέο Explorer – ένα 7θεσίο όχημα «ελευθέρου χρόνου» με σεβαστές εξωτερικές διαστάσεις, αρκετές δόσεις πολυτέλειας στο εσωτερικό, «πλούσια» συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης και μία έκδοση όσον αφορά την κινητήρια μονάδα. Που για την περίσταση είναι υβριδική, και μάλιστα επαναφορτιζόμενη.

Ford Explorer

Από εκεί και πέρα, το νέο Ford Explorer, που αισίως περνά σήμερα στην τέταρτη κατά σειρά γενιά του, ξεκινά να διατίθεται στη γηραιά ήπειρο σε δύο εκδόσεις όσον αφορά το επίπεδο εξοπλισμού του: την σπορ ST-Line, η οποία είναι εμπνευσμένη από τη γκάμα της Ford Performance και την πολυτελή Platinum. Και οι δύο χρησιμοποιούν μία plug-in υβριδική μονάδα κίνησης, με ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm, που συνδυάζει τον 3λιτρο V6 EcoBoost βενζινοκινητήρα της Ford, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου.

Ford Explorer

Η τελευταία έχει χωρητικότητα 13,6 kWh και μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης που βρίσκεται στο εμπρός αριστερό φτερό, μεταξύ της πόρτας και του θόλου του τροχού. Επιπλέον, η μπαταρία γεμίζει αυτόματα και εν κινήσει, μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης, ανακτώντας την κινητική ενέργεια που χάνεται στο φρενάρισμα. Το νέο Explorer PHEV μπορεί να ταξιδεύει αμιγώς με την αρωγή ρεύματος και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, την ώρα που οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας, χρησιμοποιώντας τα προγράμματα EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge modes.

Ford Explorer

Σύμφωνα με την Ford, η ηλεκτρική αυτονομία του νέου Explorer PHEV ανέρχεται στα 42 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP καταναλώνοντας κατά μέσο όρο μόλις 3,1 λιτ./100 χλμ. – οι δε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ορίζονται με βάση τη νέα, αυστηρότερη ευρωπαϊκή νόρμα στα 71 gr/χλμ. Με αφορμή το λανσάρισμά του στη γηραιά ήπειρο, η μπλε οβάλ εταιρεία ανακοίνωσε πως η φόρτιση της μπαταρίας με πηγή 230 Volt ανέρχεται σε 5 ώρες και 50 λεπτά, ενώ σε συμβατό σταθμό του δικτύου FordPass σε περίπου 4 ώρες και 20 λεπτά της ώρας.

Ford Explorer

Με την υποστήριξη επτά διαφορετικών προφίλ οδήγησης και αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 10 σχέσεων, η τεχνολογία τετρακίνησης της Ford (Intelligent All-Wheel drive) έρχεται να βελτιστοποιήσει τις επιδόσεις σε διάφορα σενάρια και συνθήκες – από την οδήγηση μέσα στην πόλη, έως και στις αποδράσεις σε off-road διαδρομές. Το σύστημα αναλύει κάθε 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου δεδομένα από δεκάδες αισθητήρες που ελέγχουν παραμέτρους, όπως η ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου, η περιστροφή του αμαξώματος γύρω από τον κάθετο άξονα (yaw), η θερμοκρασία περιβάλλοντος, η ολίσθηση του τροχού και η κατάσταση ρυμούλκησης. Ένα νέο κιβώτιο μεταφοράς μιας σχέσης με ηλεκτρομηχανικό μετατροπέα ροπής μπορεί να προσαρμόζει ομαλά την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών μέσα σε 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, για καλύτερο κράτημα στο δρόμο.

Ford Explorer

Το Terrain Management System χρησιμοποιεί επιλέξιμα προφίλ οδήγησης (Drive Modes) για να μπορεί ο οδηγός να προσαρμόζει την οδηγική εμπειρία στις εκάστοτε οδικές, καιρικές και εδαφικές συνθήκες. Το σύστημα περιλαμβάνει τα προφίλ Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow/Haul, Eco, και Deep Snow και Sand. Να σημειωθεί πως κάθε Drive Mode έχει τη δική του γραφική απεικόνιση στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3”. Την ίδια στιγμή, το Hill Descent Control βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε κατωφέρειες σε συνθήκες εκτός δρόμου.

Ford Explorer

Το ευρύχωρο εσωτερικό του αυτοκινήτου διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι η κεντρική οθόνη αφής των 10,1 ιντσών με προσανατολισμό πορτρέτου και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών. Οι οικογένειες μπορούν να απολαύσουν στο μέγιστο βαθμό το ταξίδι, χάρη στην ευέλικτη διάταξη των καθισμάτων και του χώρου αποσκευών (έως και 2.274 λίτρα στη 2θεσια διάταξη), επωφελούμενοι συγχρόνως της παρουσίας πρακτικών καινοτομιών, όπως η εύκολη πρόσβαση (είσοδος/έξοδος) στην τρίτη σειρά καθισμάτων που πραγματοποιείται με τη χρήση ενός μόνο χεριού.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά