top icon
Επικαιρότητα

Δοκιμές εξέλιξης 4,4 εκ. χλμ. για τη νέα Porsche Cayenne

Η Porsche ολοκλήρωσε τις «επίπονες» δοκιμές εξέλιξης της νέας Cayenne. Που παρεμπίπτοντος αποκαλύπτεται επίσημα στις 29 Αυγούστου.

Δεκαπέντε χρόνια έχουν περάσει από το ντεμπούτο του «μεγάλου» SUV μοντέλου της Porsche και σήμερα οι Γερμανοί δείχνουν καθ’ όλα έτοιμοι να παρουσιάσουν την τρίτη κατά σειρά γενιά του, που αισίως έχει καταφέρει να κερδίσει από το 2002 μέχρι και σήμερα την εμπιστοσύνη 760.000 αγοραστών ανά τον κόσμο, πρωτίστως χάρη στην υψηλή του απήχηση σε αγορές όπως αυτές των ΗΠΑ και της Κίνας. Με την Porsche να έχει εξελιχθεί πλέον σε μια εταιρεία που πλέον κατασκευάζει και σπορ αυτοκίνητα –ας μην ξεχνάμε πως τα δύο SUV μοντέλα της γκάμας της, οι Cayenne και Macan, καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή τη μερίδα του λέοντος σε επίπεδο πωλήσεων- φυσικό είναι οι Γερμανοί να εστιάζουν στην αποδοτικότητα και στην ενίσχυση των σπορτίφ χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου που για πάνω από μια δεκαετία αποτέλεσε τη «σανίδα σωτηρίας» της φίρμας ή, αν προτιμάτε, την κότα με τα χρυσά αυγά που ως δια μαγείας εξασφάλισε την πολυπόθητη σταθερότητα των οικονομικών της δεικτών. Και όχι μόνο.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η γερμανική εταιρεία στην επίσημη ενημέρωση που διένειμε σήμερα, η εξέλιξη της Porsche Cayenne MkIII ξεκίνησε το 2014 φέροντας την κωδική ονομασία Ε3. Κατά τη διάρκεια των τριών αυτών ετών, τα ουκ ολίγα πρωτότυπα εξέλιξης που είχαν στη διάθεσή τους οι μηανικοί της εταιρείας δοκιμάστηκαν στα πιο… απίθανα μέρη του πλανήτη (από τους αμμολόφους του Dubai και τις καυτές πλαγιές του Death Valley, έως στην παγωμένη Alaska και το πάντοτε απαιτητικό τερέν της Πράσινης Κόλασης του Nurburgring-Nordschleife) σε θερμοκρασίες από -45 βαθμούς Κελσίου έως +50. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στο σχετικό δ.Τ., ορισμένα «μουλάρια» του γερμανικού μοντέλου κατάφεραν να «γράψουν» έως και 240.000 χλμ. προκειμένου να διαπιστωθεί εν τοις πράγμασι η αντοχή και αξιοπιστία τους. Συνολικά, όλα τα πρωτότυπα εξέλιξης που επιστρατεύτηκαν από τους Γερμανούς της Porsche διήνυσαν συνολικά 4,4 εκ. χλμ.

Τι το διαφορετικό, όμως, φέρνει σήμερα η νέα Porsche Cayenne για τον «καθημερινό» καταναλωτή που θα την επιλέξει; Κατ΄αρχήν, ένα νέο, αλουμινένιο δάπεδο, παρόμοιο με εκείνο στο οποίο «πατούν» σήμερα τα Audi Q7 και Bentley Bentayga. Και λίαν συντόμως και η νέα Lamborghini Urus. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η πλατφόρμα της νέας Cayenne είναι κοντύτερη κατά 100 χλστ. σε σχέση με εκείνη των ομόσταβλων SUV μοντέλων του VW Group, επιλογή που συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία ενός πιο «νευρικού» και σπορτίφ αυτοκινήτου σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δεν αναμένονται εκπλήξεις, μιας η Porsche αναμένεται να επιστρατεύσει τα γνώριμα από τη νέα Panamera μηχανικά σύνολα. Έτσι, οι απλή έκδοση της σειράς, όσο και η S, θα κινούνται από δύο V6 κινητήρες βενζίνης με χωρητικότητα 3,0 και 2,9 λίτρων και ισχύ που θα κυμαίνεται αντίστοιχα κοντά στους 340 και 440 ίππους, ενώ η κορυφαία Turbo από έναν 8κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα 4,0 λίτρων με ισχύ άνω των 540 ίππων. Φυσικά, στο εγγύς μέλλον το «παρών» θα δώσουν και δύο υβριδικές εκδόσεις, η Hybrid και Hybrid S, που θα χρησιμοποιούν ως βάση τους τον V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων αποδίδοντας κοντά στους 460 και 670 ίππους. Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του νέου SUV των Γερμανών θα δώσουν και αυτές το «παρών», σε χρόνο όμως που με δεδομένες τις πρόσφατες εξελίξεις (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ) ακόμα δε φαίνεται να έχει προσδιοριστεί από τους ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας.

Η επίσημη αποκάλυψη μέσω του διαδικτύου του γερμανικού SUV θα γίνει, όπως η ίδια η Porsche δηλώνει, στις 29 Αυγούστου και η επίσημη πρεμιέρα της εντός έδρας λίγες μόλις μέρες μετά, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης._Χ.Α.

Global endurance test for the new Cayenne from Porsche AG on Vimeo.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ