Σε περίπτωση που το πρόγραμμα Drift Mode του νέου Ford Focus RS δεν σας είναι αρκετό, ιδού ένα ακόμα «εργαλείο» για ακόμα καλύτερες πλαγιολισθήσεις.

Πρόκειται για το πρώτο «ηλεκτρονικό χειρόφρενο», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι ιθύνοντες της αμερικανικής εταιρείας, οι οποίοι και παρουσίασαν με καμάρι τις μέρες που μας πέρασαν στη SEMA του Λ. Βέγκας το ενδιαφέρον αυτό καλούδι που απευθύνεται στους λάτρεις του drift και σε όσους ιδιοκτήτες του Ford Focus RS θέλουν να κλέψουν λίγη από την αίγλη του... Ken Block.

Επί της ουσίας, το Drift Stick είναι ένας αλουμινένιος επιλογέας, ο οποίος βρίσκεται εγκατεστημένος ανάμεσα στον οδηγό και το μοχλό διαδοχής των σχέσεων του χειροκίνητου κιβωτίου. Όπως ανακοινώθηκε, η εν λόγω… πατέντα, συνεργαζόμενη με το ABS και το σύστημα τετρακίνησης του αυτοκινήτου, «ανοίγει» το σύστημα των συμπλεκτών που βρίσκονται πίσω εφαρμόζοντας στη συνέχεια υδραυλική πίεση στα φρένα, τα οποία, έτσι απλά, μπλοκάρουν τους τροχούς.

Επικεφαλής του προγράμματος εξέλιξης του Drift Stick ήταν ο μηχανικός John Wicks της Ford Performance, ο οποίος συνεργάστηκε στενά με τον οδηγό αγώνων Ken Block καθ΄όλη την περίοδο υλοποίησης της όλης διάταξης που –παρεμπιπτόντως- θα είναι διαθέσιμη να τοποθετηθεί στα Focus RS στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού σε 30 μέρες από σήμερα με κόστος 999 δολαριών. Και μάλιστα, χωρίς να επηρεάζεται στο παραμικρό η ισχύς της επίσημης εγγύησης ορθής λειτουργίας της Ford._X.A.  

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά