Επικαιρότητα Κόσμος

Δύο νέες εξηλεκτρισμένες πλατφόρμες από το Groupe PSA

Το Groupe PSA ανακοίνωσε ότι θα αντικαταστήσει τις δυο πλατφόρμες που χρησιμοποιεί σήμερα σε όλα τα μοντέλα του με δύο νέες, οι οποίες θα αποτελέσουν το εφαλτήριο για τον πλήρη εξηλεκτρισμό του.

Το Groupe PSA, στο οποίο ανήκουν οι Peugeot, Citroen, DS και Opel, ανακοίνωσε ότι από σήμερα και μέχρι το 2025 οι γνωστές και μη εξαιρετέες πλατφόρμες του CMP και EMP2 θα αντικατασταθούν σταδιακά από δύο νέα και κατά 100% εξηλεκτρισμένα δάπεδα. Θυμίζουμε ότι η «τρέχουσα» πλατφόρμα CMP βρίσκει σήμερα εφαρμογή σε μοντέλα του ομίλου που κινούνται με συμβατικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες, ενώ η EMP2 σε οχήματα με plug-in υβριδικές και εσωτερικής καύσης μονάδες.

Η πρώτη από τις δύο νέες πλατφόρμες θα φέρει την ονομασία eVMP και θα βρει εφαρμογή σε μοντέλα του Groupe PSA των κατηγοριών C και D, συμπεριλαμβανομένων εκδόσεων που θα υπάγονται στις κατηγορίες των SUV και 4θυρων αυτοκινήτων.

Όπως επισήμως ανακοινώθηκε, η πρεμιέρα της θα γίνει το 2023 στο «σώμα» ενός νέου C-SUV.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ως άνω πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη για ηλεκτρικά οχήματα με μήκος από 2,5 έως 4,06 μ, αυτονομία από 400 έως και 650 χλμ. και μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο από 60 έως 100 kWh. Σε συγκεκριμένες δε αγορές ανά τον κόσμο, το εν λόγω δάπεδο θα μπορεί να «υποδεχτεί» και plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Προς το παρόν και με φόντο την επικείμενη οριστικοποίηση της συγχώνευσης του με την FCA, το Groupe PSA δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με την πιθανή διάθεση της ως άνω πλατφόρμας στο αμερικανο-ιταλικό όμιλο.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου