Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 82 ετών ο Ferdinand Piech αφήνοντας πίσω του μία πλούσια κληρονομία τόσο με τα επιτεύγματά του στο VW Group, όσο και με τις κατακτήσεις του στον τομέα της τεχνολογίας.

Την είδηση του θανάτου του πρώην ισχυρού άνδρα του VW Group μετέδωσε πρώτη η γερμανική εφημερίδα Bild. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της, ο αυστριακής καταγωγής πρώην Πρόεδρος και CEO του γερμανικού Ομίλου έφυγε «ξαφνικά και απροσδόκητα» από τη ζωή την περασμένη Κυριακή σε νοσοκομείο της Βαυαρίας.        

Έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές του στο πανεπιστήμιο, ο Ferdinand Piech εντάσσεται το 1963 στους κόλπους της Porsche – την εταιρεία, με άλλα λόγια, την οποία ίδρυσε ο παππούς του – αναλαμβάνοντας την εξέλιξη της «917», με την οποία η γερμανική εταιρεία πήρε την πρώτη της νίκη στο Le Mans τα 1970.

Το 1975 αναλαμβάνει τη θέση του επικεφαλής του τμήματος μηχανολογική εξέλιξης για λογαριασμό της Audi επιβλέποντας αρχικά την εξέλιξη των «80» και «100». Καθοριστική ήταν επίσης η συμβολή του στην ανάπτυξη και καθιέρωση του συστήματος τετρακίνησης Quattro που είδαμε για πρώτη φορά στα αγωνιστικά «θηρία» του Group Β.

Ferdinand Piech

Το 1993, ο Piech αναλαμβάνει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της VW, σε μια εποχή κατά την οποία η γερμανική εταιρεία αντιμετώπιζε σημαντικά προβλήματα τόσο με τα οικονομικά της, όσο και με την ποιότητα των αυτοκινήτων της. Ο Piech ήταν ο άνθρωπος που ανάπτυξε για λογαριασμό της μητρικής εταιρείας του VW Group την τεχνολογία των αρθρωτών δαπέδων που εν συνεχεία βρήκαν εφαρμογή σε όλες τις μάρκες του. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στο γερμανικό όμιλο, ο εγγονός του Ferdinand Porsche άσκησε μια εξαιρετικά επιθετική τακτική εντάσσοντας σταδιακά στους κόλπους του τις Skoda, Bentley, Bugatti και Lamborghini – και εν τέλει και την Porsche, το 2012.

Συνολικά, ο Ferdinand Piech κατάφερε επίσης να σφυρηλατήσει στενότερους δεσμούς μεταξύ του Ομίλου VW και της Porsche, οι οποίες ανήκουν στην Porsche SE, που με τη σειρά της ελέγχεται από τις οικογένειες Piech και Porsche._X.A.

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Αποτελέσματα

Είναι άδικο γιατί τα διαθέτουν άνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που δεν μπορούν να αποκτήσουν ένα σύγχρονο καθαρότερο όχημα
100% (1 ψήφος)
Είναι σωστό μέτρο, καθώς η αυξημένη ρύπανση στις μεγαλουπόλεις έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να δοθούν σημαντικά οικονομικά κίνητρα αντικατάστασης του γηρασμένου στόλου
0% (0 ψήφοι)
Θα πρέπει να ενισχυθούν τα Μ.Μ.Μ. και υπηρεσίες τύπου car sharing για να εξυπηρετηθούν όσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν νέο αυτ/το
0% (0 ψήφοι)
Total votes: 1
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά