Μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής του κορυφαίου κουπέ της Ford με μειωμένο βάρος και στιλιστικές επεμβάσεις στα σημεία.

Ύστερα από το σχετικό διαδικτυακό θόρυβο που προκάλεσαν τα σενάρια για την έλευση μιας «ελαφρωμένης» παραλλαγής του Ford GT, η εταιρεία ήρθε και επίσημα να επιβεβαιώσει την ύπαρξη μας δίνοντας στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες σε συνδυασμό μ’ ένα «σετ» φωτογραφιών που αποδεικνύουν… του λόγου το αληθές.

Πιο συγκεκριμένα, το Ford GT Competition Series διαθέτει ένα νέο κάλυμμα κινητήρα, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ακριλικό (Perspex cover, το αποκαλεί η εταιρεία) αντί από γυαλί διαθέτοντας συγχρόνως έναν πιο απλό και πιο ελαφρύ, φυσικά, μηχανισμό για το άνοιγμά του. Την ίδια στιγμή, το διαχωριστικό πίσω από τον πλάτη του οδηγού είναι πιο λεπτό, ενώ από carbon είναι κατασκευασμένο το κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών, η κολώνα Α καθώς και οι διακοσμητικές λωρίδες στις εξωτερικές επιφάνειες του αμαξώματος. Ταυτόχρονα, οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα, ενώ τα μπουλόνια του καθώς και η εξαγωγή του κινητήρα, από τιτάνιο.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έχουν αφαιρεθεί ο κλιματισμός, η οθόνη του συστήματος infotainment, όλοι οι «περιττοί» αποθηκευτικοί χώροι, όπως οι ποτηροθήκες, για παράδειγμα. Από εκεί και πέρα, η καμπίνα είναι επενδεδυμένη με αλκαντάρα, ενώ το carbon κοσμεί αρκετά τμήματα του ταμπλό.

Προς το παρόν, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ποια ακριβώς είναι τα οφέλη σε βάρος σε σχέση με τις «νορμάλ» GT με δεδομένες τις παραπάνω επεμβάσεις και αλλαγές.

Όπως ήταν αναμενόμενο, δεν έχουν γίνει αλλαγές στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και ειδικότερα στον EcoBoost V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, που εξακολουθεί και στην Competition Series να αποδίδει 650 ίππους._Χ.Α.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης, θα επιλέγατε ένα αυτοκίνητο που θα θυσίαζε τους επιβάτες του για το γενικότερο καλό;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά