Η σκληροπυρηνική Lamborghini Aventador SV J αποκτά την ανοιχτή της έκδοση.

Τηρώντας πιστά την παράδοση που την θέλει να «ξεσκεπάζει» ακόμα και το πιο σκληροπυρηνικά της μοντέλα, η Lamborghini αποκάλυψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την ανοιχτή έκδοση Roadster της Aventador SV J. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας από την Σαντ’ Άγκατα, Stefano Domenicali, η παραγωγή του μοντέλου θα είναι περιορισμένη καθώς δεν θα ξεπερνά τα μόλις 800 αντίτυπα.

Η νέα Lamborghini Aventador SV J Roadster είναι εξοπλισμένη με μία αφαιρούμενη οροφή από ανθρακονήματα που μπορεί να τοποθετηθεί-αποθηκευτεί σε ειδικό διαμέρισμα, κάτω από τον μπροστινό καπό. Ο μηχανισμός ζυγίζει μόλις 50 κιλά, με το σύνολο της κατασκευής να μην υπερβαίνει τα 1.575 κιλά - δηλαδή μόλις +50 κιλά σχέση με την coupe. Σύμφωνα με την εταιρεία, με ή χωρίς την αποσπώμενη οροφή, η ακαμψία του αυτοκινήτου είναι ακριβώς η ίδια.

Την κίνηση εξακολουθεί να παρέχει ένας V12 κινητήρας με χωρητικότητα 6,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει και εδώ 770 ίππους στις 8.200 σ.α.λ. και ροπή 720 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Με την αναλογία κιλών/ανά ίππο να διαμορφώνεται στην τιμή 2,05, η νέα  Lamborghini Aventador SV J Roadster ολοκληρώνει το σπριντ από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα με την αρωγή του βελτιστοποιημένου κιβωτίου Independent Shifting Road (ISR), σε μόλις 2,9 δλ. και 8,8 δλ. αντίστοιχα, με την τελική να αγγίζει τα 350 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, σχεδόν όλα τα στοιχεία της εξωτερικής περιβολής της κουπέ έκδοσης - όπως για παράδειγμα ο εμπρός προφυλακτήρας με τις διαφορετικές εισαγωγές, οι μεγαλύτερες «θύρες» αέρα στο πλάι, η ανασχεδιασμένη πίσω αεροτομή, ο νέος διαχύτης πίσω, ο τύπου Omega πίσω προφυλακτήρας και το σύστημα Aerodinamica LamborghiniAttiva (ALA 2.0) - δίνουν και εδώ το «παρών». Κι αυτό με έναν και μόνο στόχο: την περαιτέρω βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης. Όπως ανακοινώνει η Lamborghini, στο  «κορμί» της νέας SVJ Roadster αναπτύσσεται 40% μεγαλύτερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την SV Roadster._X.A.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά