Επικαιρότητα Κόσμος

Έκθεση Γενεύης: Mitsubishi Engelberg Tourer

Παγκόσμια πρεμιέρα για το Mitsubishi Engelberg Tourer στη Γενεύη, όπου ανακοινώθηκε και η έναρξη νέας υπηρεσίας «Dendo Drive House» μέσα στο 2019.

Η Mitsubishi παρουσίασε τη νέα γενιά του crossover SUV Engelberg Tourer σε παγκόσμια πρεμιέρα στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (7–17 Μαρτίου). Ενσαρκώνοντας το παγκόσμιο μότο της εταιρίας Drive your Ambition («Οδήγησε τη Φιλοδοξία σου») το Engelberg Tourer χρησιμοποιεί τεχνολογίες της MMC, προηγμένη ηλεκτροκίνηση και τετρακίνηση δίνοντας μία νέα διάσταση στην έννοια SUV. Η MMC εκθέτει επίσης στο περίπτερό της το Dendo Drive House, ένα νέο ενεργειακό οικοσύστημα που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να παράγουν, να αποθηκεύουν και να μοιράζουν αυτόματα την ενέργεια μεταξύ αυτοκινήτου και σπιτιού, αυξάνοντας την αξία των ηλεκτρικών οχημάτων. Το DDH, που προσφέρεται στους πελάτες της Έκθεσης όταν αγοράζουν EV/PHEV σε εμπόρους της MMC, είναι ένα οικιακό σύστημα βασισμένο σε τεχνολογία V2H (αμφίδρομη τροφοδοσία ηλεκτρικής ενέργειας μεταξύ μπαταριών EV/ PHEV και σπιτιού), που η MMC σχεδιάζει να αρχίσει να προσφέρει αυτή την υπηρεσία σε Ιαπωνία και Ευρώπη από το 2019.

Το Engelberg Tourer είναι ένα 4WD plug-in υβριδικό EV (PHEV) με δύο μοτέρ (Twin Motor). Όπως αρμόζει στο όνομα Engelberg Tourer, προσφέρει υψηλές επιδόσεις από το σύστημα κίνησης που επιτρέπουν στον οδηγό να απολαμβάνει την οδήγηση σε όλες τις καιρικές συνθήκες, ή σε οποιαδήποτε επιφάνεια του δρόμου με αυτοπεποίθηση. Αυτό συνδυάζεται με μεγάλη αυτονομία – κλασικό χαρακτηριστικό PHEV -και παρέχει τη δυνατότητα για ταξίδια εκτός πόλης χωρίς υποδομή φόρτισης. Είναι εφοδιασμένο με το Twin Motor PHEV της MMC που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε στο Outlander PHEV, και το εξελίσσει προσθέτοντας τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και τετρακίνησης νέας γενιάς. Επιπλέον, ο συνδυασμός του συστήματος PHEV με συνδεμένες τεχνολογίες σημαίνει ότι μπορεί να οδηγείται σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλους τους τύπους δρόμων.

Ο βενζινοκινητήρας 2.4L είναι σχεδιασμένος για το σύστημα PHEV. Σε σειριακό υβριδικό πρόγραμμα, ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια υψηλής ισχύος και πετυχαίνει υψηλό βαθμό ανάκτησης ενέργειας, ενώ ο μεγαλύτερος κυβισμός επιτρέπει πιο αθόρυβη λειτουργία και καλύτερη χιλιομετρική απόδοση. Εκτός από την υψηλότερη απόδοση του ίδιου του συστήματος PHEV, το Engelberg Tourer χρησιμοποιεί τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης, όπως οι ενεργές γρίλιες μάσκας που κλείνουν, περιορίζοντας την αντίσταση. Το Engelberg Tourer έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70km (κύκλος WLTP), και με πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει συνολική αυτονομία πάνω από 700km (WLTP). Αυτό σημαίνει ότι οδηγός και επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν την κλασική, ομαλή και αθόρυβη λειτουργία ενός EV για ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα._Δελτίο Τύπου

 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου