Επικαιρότητα Κόσμος

Έκθεση Γενεύης: Toyota GR Supra Racing Concept

Μπορεί να μην είδαμε στη Γενεύη την έκδοση παραγωγής του πολυαναμενόμενου κουπέ της Toyota, εντούτοις όλοι απολαύσαμε το… οφθαλμόλουτρο που προσέφερε στην κοσμοπολίτικη πόλη της Ελβετίας η πρωτότυπη αγωνιστική παραλλαγή του. Η GR Supra Racing Concept.

Ύστερα από πολλούς μήνες συζητήσεων και εικασιών, το όνομα Supra επιστρέφει και επίσημα πλέον στο λεξιλόγιο της σύγχρονης αυτοκίνησης. Εντούτοις, θα πρέπει να περιμένουμε λίγους μήνες ακόμα –ίσως και δώδεκα- έως ότου πραγματοποιηθούν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης δρόμου της νέας Toyota Supra, που, ως γνωστόν, έχει εξελιχθεί από κοινού με την BMW αποτελώντας εν πολλοίς το μηχανολογικό αμάλγαμα Ιαπώνων και Βαυαρών. Έως τότε, ας… πνίξουμε τον πόνο μας στην πρωτότυπη και αγωνιστική, παρακαλώ, έκδοση της νέας Supra, την Toyota GR Supra Racing Concept, που παρουσιάστηκε επίσημα σήμερα το πρωί, αμέσως μετά το άνοιγμα της αυλαίας της 88η Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Toyota Auris στη Γενεύη

Όπως το συνηθίζουν, οι Ιάπωνες δεν αποκάλυψαν κανένα τεχνικό στοιχείο του πρωτοτύπου περιοριζόμενοι στην ανακοίνωση πως  υπεύθυνοι για την υλοποίησή τους ήταν οι άνθρωποι της Toyota Gazoo Racing, που χρόνια τώρα έχουν αναλάβει την εξέλιξη κάθε πολιτικής και πρωτίστως αγωνιστικής κατασκευής του ιαπωνικού εργοστασίου. H μοναδική πληροφορία που δόθηκε στη δημοσιότητα αφορά στη χρήση στο σώμα της Toyota GR Supra Racing Concept συνθετικών υλικών, όπως το πλαστικό, για παράδειγμα, στα τζάμια και του carbon στους προφυλακτήρες, στους εξωτερικούς καθρέπτες, στους τροχούς και στον πίσω διαχύτη.

Διαβάστε επίσης: H Toyota φτιάχνει το δικό της Nurburgring στην Ιαπωνία

Εξωτερικά, χαρακτηριστική είναι η παρουσία του αριθμού «90», ο οποίος αποτίει φόρο τιμής στην κωδική ονομασία των παλαιότερων Supra «φωτογραφίζοντας» συγχρόνως εκείνη που θα «κουβαλά» η νέα και πέμπτη κατά σειρά εκδοχή του ιαπωνικού κουπέ. Θυμίζουμε πως η πρώτη Supra, η οποία παρουσιάστηκε το 1978, έφερε τον κωδικό Α40, η δεύτερη (1981) τον Α50, η τρίτη (1986) τον Α60 και η τέταρτη (1993) τον Α70._X.A.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου