top icon
Επικαιρότητα

Έκθεση Γενεύης: Υβριδικές εκδόσεις με ντίζελ κινητήρα για τις Mercedes C-Class και E-Class

Στην Έκθεση της Γενεύης η Mercedes παρουσιάζει τις υβριδικές εκδόσεις προπαραγωγής των C-Class και E-Class, οι οποίες τροφοδοτούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα καθώς και από τον γνώριμο OM654 2λιτρο ντίζελ της εταιρείας.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Mercedes συνδυάζει ένα υβριδικό σύστημα με 4κύλινδρο ντίζελ κινητήρα. Καθ’ ότι, όπως οι ίδιοι οι Γερμανοί επισημαίνουν στις επίσημες ανακοινώσεις τους, η υβριδική και πετρελαιοκίνητη C-Class, αλλά και η αντίστοιχη E-Class, βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης, οι τελικές τιμές ισχύος δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί. Εντούτοις, ο ηλεκτροκινητήρας που θα συνοδεύει τον 2λιτρο ντίζελ θα προσφέρει με… σιγουριά 121 ίππους και ροπή 440 Nm εξασφαλίζοντας «ηλεκτρική αυτονομία» της τάξης των 50 χλμ., σύμφωνα με τον New European Driving Cycle. Αγνωστη παραμένει μέχρι και αυτή τη στιγμή η συνδυαστική ισχύ των δύο μονάδων κίνησης. Σε αντίθεση, βέβαιο είναι πως η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορούν να αναπτύξουν και τα δύο υβριδικά μοντέλα, αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα, δεν θα υπερβαίνει τα 140 χλμ./ώρα.

Ο τελευταίος θα συνδυάζεται με μπαταρία 13,5 kWh, η οποία θα φορτίζει πλήρως από την ένδειξη empty με την αρωγή wallbox, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στους αγοραστές της Ευρώπης από το προσεχές καλοκαίρι, σε χρόνο 2 ωρών. Μέσω μιας συμβατικής οικιακής παροχής, η αναμονή για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας των υβριδικών C-Class και E-Class αυξάνεται κατά πέντε ακόμα ώρες.

Ο οδηγός των αυτοκινήτων θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Hybrid (συνδυαστική λειτουργία και των δύο μονάδων κίνησης), E-Mode (κίνηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα), E-Save (κίνηση με τον κινητήρα ντίζελ) και Charge (αυξημένος ρυθμός φόρτισης της μπαταρίας κατά την οδήγηση)._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ