top icon
Επικαιρότητα

Εκτός από SUV, η Ferrari ετοιμάζει και ηλεκτρικό supercar

Δεν το λέμε εμείς, αλλά ο ίδιος ο Sergio Marchionne.

Οι δηλώσεις του Sergio Marchionne στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ δεν περιορίστηκαν μόνο σε γενικόλογες αναφορές περί ηλεκτροκίνησης (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), αλλά και σε συγκεκριμένα σχέδια που αυτή τη στιγμή βρίσκονται πάνω στο τραπέζι της πιο διάσημης μάρκας του πλανήτη στην κατηγορία των supercars. Έτσι, όπως δήλωσε ο ιταλο-καναδός μάνατζερ μιλώντας σε δημοσιογράφους, εκτός από το νέο SUV, το οποίο θα είναι «το ταχύτερο της αγοράς» και θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2019 ή το αργότερο στις αρχές του 2020, οι Ιταλοί σκοπεύουν να κατασκευάσουν μια ηλεκτροκίνητη υπερ-κατασκευή. Στόχος –ποιος άλλος- η αμερικάνικη Tesla, που στις αρχές του περασμένου Νοέμβρη μας έδωσε μια πρώτη και απτή νύξη των προθέσεών της με την πρωτότυπη εκδοχή του Roadster.

«Αν υπάρχει ένα ηλεκτρικό supercar που θα κατασκευαστεί, τότε η Ferrari θα είναι αυτή που το φτιάξει πρώτη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Sergio Marchionne.

Και συνέχισε λέγοντας:

«Ο κόσμος έχει εντυπωσιαστεί με ότι έκανε η Tesla στην κατηγορία των supercars. Δεν προσπαθώ να μειώσω αυτό που έκανε ο Elon Musk, αλλά νομίζω ότι είναι εφικτό από όλους μας».

Ο Marchionne προσέθεσε πως η κατασκευή ενός τέτοιου αυτοκινήτου –και ενγένει η ηλεκτροκίνηση- δεν είναι αυτοσκοπός για τη Ferrari, αλλά κάτι που προστάζουν οι περιστάσεις.

«Θα το κάνουμε γιατί πρέπει. Θα περάσουμε πρώτα στα υβριδικά. Έτσι, είναι εύκολο από αυτά να φτιάξεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο».

Αξίζει να θυμίσουμε πως το νέο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης που θα παρουσιάσει ο Sergio Marchionne μέσα στο πρώτο 6μηνο της χρονιάς που διανύουμε θα είναι και το τελευταίο του, μιας και από του χρόνου, θέλοντας και μη, ο 65χρονος τότε μάνατζερ θα αναγκαστεί να παραδώσει τα ηνία της FCA. Και ενδεχομένως και της Ferrari. Όπως κι αν εξελιχθούν τελικά τα πράγματα σε διοικητικό επίπεδο, το cavallino rampante στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις που θα ξεπερνούν το «κρίσιμο» όριο των 10.000 μονάδων ανά έτος, κάτι που αυτή τη στιγμή θέτει σε καθεστώς «προστασίας» την ιταλική φίρμα σε σχέση με το μέσο όρο των εκπεμπόμενων ρύπων των αυτοκινήτων της. Από εκεί και πέρα, εξίσου αισιόδοξοι είναι και οι οικονομικοί στόχοι που έχουν τεθεί, οι οποίοι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και το διπλασιασμό του λειτουργικού κέρδους της εταιρείας στα 2 δις ευρώ έως το 2022._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ