Επικαιρότητα Κόσμος

Ένα Honda NSX «φτιαγμένο» για τις πίστες

Πληθαίνουν οι αγωνιστικές βλέψεις της ιαπωνικής εταιρείας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως όλες στέφονται με επιτυχία. Προς το παρόν, τουλάχιστον.

Μετά την όχι και τόσο επιτυχημένη –μέχρι στιγμής- επάνοδό της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, η Honda ανοίγει ακόμα περισσότερο τα αγωνιστικά της… πανιά παρουσιάζοντας την εβδομάδα που μας πέρασε την πιο καθαρόαιμη εκδοχή του νέου NSX, με το οποίο η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται συμμετάσχει από το 2017 στους αγώνες της κατηγορίας FIA GT3.

Όπως δηλώνουν οι άνθρωποι της εταιρείας, η εξέλιξη του NSX GT3 θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια της τρέχουσας χρονιάς σε Ιαπωνία και Αμερική, υπό την αιγίδα του Honda Performance Development. Όλα τα αντίτυπα της πιο σκληροπυρηνικής εκδοχής του ιαπωνικού κουπέ θα κατασκευάζονται, όπως δήλωσαν οι υπεύθυνοι εξέλιξης του όλου εγχειρήματος, στο Ohio των ΗΠΑ στη γνώριμη, από τα «πολιτικά» NSX, γραμμή παραγωγής της φίρμας.

Εξωτερικά, θετικές εντυπώσεις προκαλεί το άβαφο, φουλ carbon «περιτύλιγμα», η θηριώδης πίσω αεροτομή και οι περισσότερες εισαγωγές αέρα εμπρός, που συμβαλλουν στη βέλτιστη δυνατή ψύξη των φρένων –και όχι μόνο. Σε ότι αφορά τις βασικές τεχνικές περγαμηνές, οι Ιάπωνες αποδείχτηκαν για μια ακόμα φορά φειδωλοί, αποκαλύπτοντας απλώς πως το νέο NSX GT3 δεν θα διαθέτει τους ηλεκτροκινητήρες της «πολιτικής» έκδοσης. Οι άνθρωποι της Honda, εν συνεχεία, επιβεβαιώνουν πως την κίνηση θα παρέχει ο γνωστός V6 κινητήρας των 3,5 λίτρων, ο οποίος διαθέτει δύο τούρμπο. Από την έκδοση… βόλτας, προέρχονται πολλά από τα ζωτικά του μέρη, όπως το κεφαλές, το μπλοκ, οι μπιέλες, οι βαλβίδες και οι εκκεντροφόροι.

Προς το παρόν, η εταιρεία δεν ανακοινώνει στοιχεία που να αφορούν στην απόδοση του. Οι μόνες περαιτέρω πληροφορίες αφορούν στη συνεργασία του εν λόγω κινητήρα μ’ ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων._Χ.Α.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου