Επικαιρότητα Κόσμος

Επαγγελματική έκδοση Hard Top για το νέο Land Rover Defender

Η Land Rover αναβιώνει την ονομασία Hard Top δημιουργώντας την επαγγελματική εκδοχή του νέου Defender, σε εκδόσεις με μακρύ και κοντό μεταξόνιο.

Η… σκούφια της ονομασίας Hard Top κρατά από τη δεκαετία του ’50 με την αφαιρούμενη οροφή να παρουσιάζεται τότε στο Series 1 Land Rover, ενώ σήμερα έρχεται να συνθέσει μια ειδική έκδοση για τη νέα γενιά Defender που απευθύνεται στους επαγγελματίες. Όπως ανακοινώθηκε, η συγκεκριμένη παραλλαγή του βρετανικού SUV θα είναι διαθέσιμη στους τύπους αμαξώματος 90 και 110, οι οποίοι αφορούν σε εκδόσεις με κοντό και μακρύ μεταξόνιο, αντίστοιχα.

Land Rover Defender Hard Top

Σύμφωνα με την Land Rover το αλουμινένιο DFx πλαίσιο του νέου Defender είναι έως και τρεις φορές πιο άκαμπτο σε σχέση με τα συνηθισμένα, τύπου σκάλας εξασφαλίζοντας απόσταση από το έδαφος της τάξης των 291 χλστ. και γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας που φτάνουν τις 38, 28 και 40 μοίρες αντίστοιχα. Χάρη στο σύστημα Advanced Towing Assist, η συγκεκριμένη έκδοση θα έχει τη δυνατότητα να ρυμουλκήσει οχήματα ή άλλα αντικείμενα με βάρος έως και 3,5 τόνους.

Land Rover Defender Hard TopΤο Land Rover Defender Hard Top αποτελεί καρπό των προσπαθειών της Land Rover Special Operations και αντί των τριών σειρών καθισμάτων στο πολυτελές εσωτερικό του θα διαθέτει μία – προαιρετικά μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα εγκατάστασης μιας διάταξης που θα μπορεί να φιλοξενεί τρεις αντί για δύο επιβάτες.

Land Rover Defender Hard Top

Από εκεί και πέρα, όλη η διαθέσιμη σουίτα τεχνολογιών στους τομείς της ασφάλειας, της υποβοήθησης της οδήγησης και της επικοινωνία θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις. Έτσι, το «παρών» θα δίνουν η κορυφαία οθόνη Pivi Pro (με over-the-air ενημερώσεις λογισμικού), μία 3D Surround κάμερα καθώς και ένα σύστημα εντοπισμού του αυτοκινήτου που θα ελέγχεται με την αρωγή μιας εύχρηστης εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο κάθε επαγγελματία.

Land Rover Defender Hard Top

Προς το παρόν, η Land Rover δεν αποκαλύπτει τον πλήρη τεχνικό φάκελο της έκδοσης Hard Top περιοριζόμενη απλώς στην αναφορά ότι το επαγγελματικό της μοντέλο θα διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση με ελικοειδή ελατήρια (η αερανάρτηση θα είναι διαθέσιμη στην έκδοση 110). Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν προς τα τέλη της χρονιάς, όταν και θα πραγματοποιηθούν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης Hard Top.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου