29 Ιαν 2016

Έπεσε η αυλαία για το Land Rover Defender

Ύστερα από 68 χρόνια παρουσίας, το τελευταίο αντίτυπο του θρυλικού Defender «βγήκε» σήμερα από τη γραμμή παραγωγής της βρετανικής εταιρείας.

Το Land Rover Defender ήταν εξ ορισμού ένα «εξειδικευμένο» αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε αμέσως μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο προκειμένου να αποτελέσει πριν επτά περίπου δεκαετίες ένα… ακούραστο τετράτροχο «εργαλείο» για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης των αγροτών. Ωστόσο, με το πέρασμα των ετών, το σκληροτράχηλο βρετανικό off road έγινε ένα γρήγορα ένα «αυτοκινητικό σύμβολο» καταφέρνοντας να κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσοτέρων από 2 εκ. ιδιοκτητών από το 1948 μέχρι και σήμερα.

Το αειθαλές Defender συναρμολογούνταν μέχρι και σήμερα εξ ολοκλήρου στο… χέρι  στις γνωστές και μη εξαιρετέες εγκαταστάσεις της Land Rover στο Solihull της κεντρικής Αγγλίας απαιτώντας ούτως λίγο ούτε πολύ 56 εργατοώρες προκειμένου οι τροχοί του να είναι απολύτως έτοιμοι ώστε να κυλήσουν σε δημόσιο δρόμο.

Ωστόσο, το όνομα Defender δεν πρόκειται να… χαθεί από το αυτοκινητικό προσκήνιο, καθώς η Tata, η οποία έχει αγοράσει την Jaguar-Land Rover από το 2008, σχεδιάζει μέσα στο 2017 ή το αργότερο στις αρχές του 2018, να παρουσιάσει τον συνεχιστή του βρετανικού θρύλου.

Το νέο Defender είναι άγνωστο αν θα κατασκευάζεται στο γνωστό του… χώρο ή στο νέο εργοστάσιο της JLR που βρίσκεται στη Σλοβακία.

Έως τότε, ας ρίξουμε μια ματιά στο image gallery που ακολουθεί στο περιβάλλον στο οποίο όλα αυτά τα χρόνια «γεννιόταν» το θρυλικό, πλέον, Land Rover Defender._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες: