Τι ακριβώς περιλαμβάνει το νέο 5ετές αναπτυξιακό πλάνο που παρουσίασε σήμερα ο Sergio Marchionne για λογαριασμό της Fiat; Ιδού όλες οι απαντήσεις.

Όλες (ή σχεδόν όλες) οι σημαντικές εξελίξεις που αφορούν στη γκάμα των επερχόμενων μοντέλων Fiat για τα προσεχή πέντε χρόνια φαίνεται πως θα περιστρέφονται γύρω από ένα και μόνο μοντέλο: το «500». To οποίο, μάλιστα, θα «εξηλεκτριστεί» στη νεότερη γενιά του που θα δούμε μέσα στην προσεχή περίοδο, φορώντας τον έναν από τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που αυτή τη στιγμή εξελίσσει η FCA για λογαριασμό όλων των μαρκών που εσωκλείονται στους κόλπους της.

Μπορεί ο Sergio Marchionne να μην παρουσίασε κάποιο αναλυτικό πλάνο για τα επόμενα βήματα της Fiat, εντούτοις περιέγραψε με σαφήνεια ποιοι θα είναι οι κεντρικοί αναπτυξιακοί πυλώνες της μάρκας για τα προσεχή πέντε χρόνια. Έτσι, σύμφωνα με τον ιταλο-καναδό μάνατζερ, το νέο «500» θα γίνει… πράσινο, με την επικαιροποιημένη έκδοση 500e να αποτελεί την αιχμή του δόρατος απέναντι στο αντίστοιχο ZEV μοντέλο της MINI. Παράλληλα όμως με αυτό, η γκάμα του σειράς «500» θα αποκτήσει μία ακόμα εκδοχή, την Giardiniera, η οποία θα πλαισιώσει τα 500L και 500Χ αποτελώντας την βάγκον παραλλαγή τους.

Διαβάστε επίσης: Επιστρέφουν οι Alfa Romeo 8C και GTV, τέλος εποχής για ντίζελ, 4C και MiTo

Διαβάστε επίσης: Η Alfieri στην παραγωγή, 4 νέα ηλεκτρικά και ένα «μικρό» SUV για την Maserati

«Η πράσινη φιλοσοφία του Fiat 500 ξεπερνά τα όρια του 500. Σχεδιάζουμε να αξιοποιήσουμε την εικόνα και την τεχνολογία του 500, επεκτείνοντας τη σειρά για να εισαγάγουμε ένα μικρό αυτοκίνητο με την καλύτερη εικόνα στο εσωτερικό, το Fiat 500 Giardiniera», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Sergio Marchionne.

Και το Panda;

«Σχεδιάζουμε επίσης να αξιοποιήσουμε την αποδεδειγμένη επιτυχία μας με το Fiat Panda. Από την κυκλοφορία του το 1980, το Panda κατάφερε να εξελιχθεί, διατηρώντας παράλληλα την εμβληματική εικόνα του πραγματικού αστικού αυτοκινήτου. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να αξιοποιούμε την ισχυρή κληρονομιά με οικονομικά αποδοτικές και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες εσωτερικής καύσης», είπε ο CEO της FCA.

Με άλλα λόγια, το Fiat Panda θα παραμείνει «ζωντανό» γυρίζοντας την πλάτη του στις σειρήνες της ηλεκτροκίνησης.

«Θύμα» της νέας πολιτικής Marchionne είναι, φυσικά, το Punto, το οποίο, όχι μόνο δεν θα αντικατασταθεί, αλλά θα καταργηθεί μέσα στη χρονιά που διανύουμε κλείνοντας έτσι οριστικά έναν ακόμα «κύκλο» της Fiat στην κατηγορία Β._Χ.Α.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά