Επικαιρότητα Κόσμος

Επίσημο: Τέλος οι ντίζελ κινητήρες για την Porsche

Πλέον, ήρθε και η επίσημη επιβεβαίωση της ήδη γνωστής είδησης που θέλει την Porsche να τοποθετεί οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας της τους ντίζελ κινητήρες.

Με την αυτοκίνηση να έχει ήδη στραφεί σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας, η περιθωριοποίηση της πετρελαιοκίνησης ασφαλώς και δεν είναι κάτι νέο. Ήδη πολλοί είναι οι κατασκευαστές εκείνοι που έχουν στείλει στο… πυρ το εξώτερον τους κινητήρες ντίζελ, και μάλιστα στο σύνολο της διαθέσιμης γκάμας προϊόντων, τους, συμπεριλαμβανομένων των ηχηρών ονομάτων των Toyota και Volvo. Πλέον, στο άτυπο αυτό «κλαμπ» μπαίνει τώρα και η Porsche, η οποία ανακοινώνει σήμερα 23/09 πως ο συγκεκριμένος τύπος καυσίμου αποτελεί για την ίδια παρελθόν.

«Μέχρι το 2022, η Porsche θα έχει επενδύσει περισσότερα από 6 δις € στην ηλεκτρονική κινητικότητα, δημιουργώντας τη βάση για βιώσιμη ανάπτυξη στο μέλλον. Το ενδιαφέρον για τα υβριδικά μοντέλα έχει ήδη ξεκινήσει. Το 63% των Panamera που πωλούνται στην Ευρώπη, για παράδειγμα, είναι σε υβριδικές εκδόσεις. Η ζήτηση για εκδόσεις πετρελαίου, από την άλλη πλευρά, πέφτει. Το 2017, το μερίδιο των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων της Porsche παγκοσμίως ήταν 12%. Η Porsche δεν είχε το ντίζελ στο χαρτοφυλάκιό της από τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Λόγω αυτής της μεταβολής των συνθηκών, η εταιρεία αποφάσισε να μην προσφέρει ντίζελ αυτοκίνητα στο μέλλον», αναφέρει χαρακτηριστικά η γερμανική εταιρεία στην επίσημη ανακοίνωσή της.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η δήλωση του CEO της εταιρείας, Oliver Blume, ο οποίος επισήμανε τα εξής:

«Η Porsche δεν δαιμονοποιεί το ντίζελ. Είναι, και θα παραμείνει, μια σημαντική τεχνολογία. Ωστόσο, ως κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων, για τον οποίο το ντίζελ έπαιζε πάντα δευτερεύοντα ρόλο, καταλλήξαμε στο συμπέρασμα ότι θα θέλαμε το μέλλον μας να είναι απαλλαγμένο από το ντίζελ. Φυσικά θα συνεχίσουμε να φροντίζουμε τους υπάρχοντες πελάτες μας με τον επαγγελματισμό που περιμένουν».

Θυμίζουμε πως από το 2019 η Porsche θα προσφέρει στην αγορά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, τη νέα Taycan. Από το 2025 δε και εξής, 1 στα 2 μοντέλα που θα πωλείται με τα σήματα της Porsche θα διαθέτει κάποιο είδος ηλεκτροκινητήρα. Είτε ως αποκλειστική μονάδα κίνησης είτε ως επικουρική, σε συνδυασμό με κάποιο κινητήρα βενζίνης εσωτερικής καύσης.

Διαβάστε επίσης: Taycan, η νέα και ηλεκτρική πρόκληση για την Porsche

«Στόχος μας είναι να καταλάβουμε την τεχνολογική πρωτοπορία και για αυτό εντείνουμε την εστίασή μας στον πυρήνα του εμπορικού μας σήματος, ενώ συνεχώς ευθυγραμμίζουμε την εταιρεία μας με την κινητικότητα του μέλλοντος», συμπλήρωσε ο CEO της Porsche._X.A.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου