Το πρωτότυπο του νέου carbon πλαισίου της βρετανικής εταιρείας παραδόθηκε από το McLaren Composites Technology Center που βρίσκεται στο Yorkshire στην κεντρική μονάδα παραγωγής οχημάτων της McLaren στο Woking.

Η νέα carbon «μπανιέρα» που κατασκεύασε το τεχνολογικό κέντρο της McLaren φέρει την κωδική ονομασία PLT-MCTC-01 (Prototype Lightweight Tub- McLaren Composites Technology Center-Number 1) αποτελώντας το πρώτο και πλέον ουσιαστικό βήμα για τη βρετανική εταιρεία προς τον πλήρη «εξηλεκτρισμό» της γκάμας έως το 2025, αλλά και στην προσπάθεια των ιθυνόντων της να εξοικονομήσουν στις σπορ κατασκευές τους περισσότερο βάρος.

Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, το πρωτότυπο του νέου αυτού σασί θα υποβληθεί την προσεχή περίοδο στις απαραίτητες δοκιμές πρόσκρουσης  στις εγκαταστάσεις της McLaren στο Woking ώστε το 2020 να είναι έτοιμο να υιοθετηθεί για πρώτη φορά σε ένα νέο, μη κατονομαζόμενο προς το παρόν, μοντέλο της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης: Η McLaren ανακοίνωσε την ανανέωση της συμφωνία με την Ricardo για την προμήθεια κινητήρων

«Είναι όλο και πιο ξεκάθαρο πως εξαιτίας του υψηλότερου βάρους των κινητήριων μονάδων στο μέλλον, η αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών μείωσης του βάρους θα αποτελέσει το κλειδί για τη δημιουργία αυτοκινήτων με τα οδικά χαρακτηριστικά που αναζητούν οι πελάτες μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του McLaren Composites Technology Center, Wes Jacklin.

Αξίζει να σημειωθεί πως το τεχνολογικό κέντρο της McLaren εγκαινιάστηκε μόλις πέρσι απασχολώντας σε πρώτη φάση 60 εργαζόμενους. Αυτή τη στιγμή το carbon πλαίσιο της Speedtail παράγεται σε συνεργασία με την αυστριακή εταιρεία, Carbo Tech._X.A.