top icon
Επικαιρότητα

Εξελίσσοντας τη νέα Mercedes EQ C

Το ηλεκτρικό άλμα της Mercedes βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με τη νέα και αμιγώς ηλεκτρική EQ C να αποκαλύπτει μέρα με τη μέρα το τεχνολογικό της ποιον.

Η γερμανική εταιρεία έχει βάλει ρότα για την πρεμιέρα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα το 2019 ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε πρώτο το Tesla Model X, η νέα Jaguar I-Pace και το επερχόμενο μέσα στο τρέχον καλοκαίρι Audi E-Tron. Μάλιστα, για τις ανάγκες της απαραίτητης προώθησής της νέας EQ C, η Mercedes ξεκίνησε πρόσφατα μία νέα διαδικτυακή καμπάνια, με την αμέριστη ασφαλώς αρωγή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υπό τη σκέπη του hashtag “#switchtoEQ”.

Η νέα Mercedes EQC, την οποία οι Γερμανοί «φωτογράφισαν» μέσω της παρουσίασης του πρωτοτύπου EQ Concept στην Έκθεση του Παρισιού το 2016, θα είναι ένα τυπικό -κατά τ’ άλλα- SUV μοντέλο με μέγεθος λίγο μεγαλύτερο από εκείνο της υπάρχουσας GLC. Θα βασίζεται δε σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα από ατσάλι υψηλής αντοχής και αλουμίνιο, που προς το παρόν φέρει την ονομασία Electric Vehicle Architecture (EVA). Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, θα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα, που θα αποδίδουν συνδυαστικά πάνω από 400 ίππους μεταφέροντας την κίνηση είτε στους εμπρός, είτε στους πίσω, είτε και στους τέσσερις τροχούς της κατασκευής.

Παρά το γεγονός ότι το βάρος του αυτοκινήτου μοιραία θα αγγίζει τους 2 τόνους, η παραπάνω ισχύς αναμένεται να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις με το ενδεικτικό «0-100» να ολοκληρώνεται σε χρόνο κάτω από 5 δλ. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, που μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες αποτελούν την καρδιά της κατασκευής, είναι εγκατεστημένες χαμηλά στο δάπεδο του αυτοκινήτου εξασφαλίζοντας μία αυτονομία που θα κυμαίνεται, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, περί τα 500 χλμ. Σημαντική προς την κατεύθυνση αύξησης της αυτονομίας κίνησης αναμένεται να είναι και η συμβολή της αεροδυναμικής, με την «κλειστή» μάσκα, τα διακριτικά βοηθήματα και τους «κρυμμένους» καθαριστήρες να συνθέτουν το βασικό για την περίσταση… σκηνικό.

Στο εσωτερικό, η Mercedes αναμένεται να χρησιμοποιήσει στην ηλεκτρική EQ C, η οποία ήδη δοκιμάζεται σε Γερμανία, Φινλανδία, Σουηδία, Ισπανία, Ιταλία, Ντουμπάι, Ν. Αφρική, Κίνα και ΗΠΑ, την επόμενη γενιά των συστημάτων ασφαλείας και διασύνδεσης. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το ήμισυ της επιφάνειας του ταμπλό θα καταλαμβάνεται από μια οθόνη αφής, μέσω τις οποίας θα πραγματοποιούνται και θα ελέγχονται όλες οι βασικές λειτουργίες του οχήματος. Από εκεί και πέρα, τα υπόλοιπα στοιχεία της καμπίνας θα παραπέμπουν σχεδιαστικά στα υπόλοιπα «συμβατικά» μοντέλα της γκάμας Mercedes._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ