Επικαιρότητα Κόσμος

FCA: Επαναλειτουργία των ιταλικών εργοστασίων υπό προϋποθέσεις

Οι ιθύνοντες της FCA βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις με τα συνδικάτα των εργαζομένων της προκειμένου να καθοριστούν ενισχυμένα μέτρα προστασίας στα εργοστάσιά της στην Ιταλία ώστε να τεθούν ακόμα πιο στέρεες βάσεις για την πιθανή επαναλειτουργία των βασικών μονάδων παραγωγής του ομίλου στη γείτονα χώρα.

Παρά τη διαφαινόμενη επέκταση του lockdown στη γείτονα χώρα, που τυπικά λήγει στις 13 Απριλίου, η FCA βρίσκεται σε εγρήγορση συζητώντας τόσο με τις αρμόδιες υγειονομικές και κυβερνητικές αρχές, όσο και με τα συνδικάτα των εργαζομένων της, όλους τους πιθανούς τρόπους ώστε να τεθούν σε λειτουργία οι βασικές μονάδες παραγωγής οχημάτων που έχουν την έδρα τους στην Ιταλία.

Τα επιπλέον μέτρα προστασίας, τα οποία προτείνονται από τα σωματεία της FCA, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την αναδιάταξη των χώρων εργασίας, τη θέσπιση κλιμακούμενων βαρδιών, καθώς και τη δημιουργία ειδικής σήμανσης στο έδαφος ώστε να εξασφαλίζεται η απόσταση τουλάχιστον ενός μέτρου μεταξύ των εργαζομένων.

Επιπρόσθετα, στο τραπέζι έχουν κατατεθεί και άλλα, προληπτικού τύπου μέτρα, όπως η θερμομέτρηση των εργαζομένων, η διάθεση μασκών προσώπου και η διαρκής απολύμανση των χώρων μέσα στα εργοστάσια.

«Η FCA έχει επιδείξει μεγάλη προθυμία ώστε να αποδεχθεί τις προτάσεις μας. Στόχος μας είναι να συμφωνήσουμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι να θέσουμε σε λειτουργία τις πιο κερδοφόρες γραμμές παραγωγής λίγο μετά το Πάσχα, εφόσον επιτραπεί από την κυβέρνηση», δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του σωματίου FIM, Raffaele Apetino.

Ο εκπρόσωπος της ένωσης UILM, Gianluca Ficco, είπε με τη σειρά του ότι παρόμοια αιτήματα έχουν ήδη κατατεθεί τόσο για την περίπτωση των Ferrari και CNH Industrial, όσο και σε αυτή της Magneti Marelli.

«Το lockdown δεν μπορεί να συνεχιστεί για πάντα, η Ιταλία πρέπει να δώσει τον καλύτερο εαυτό της», τόνισε ο Gianluca Ficco.

H FCA θέλει να θέσει σε λειτουργία το εργοστάσιό της στο Melfi της νότιας Ιταλίας, στο οποίο κατασκευάζεται το Jeep Compass, εκείνο στην Atessa της κεντρικής Ιταλίας, στο οποίο παράγονται ελαφρά επαγγελματικά οχήματα καθώς και τη μονάδα παραγωγής στο Mirafiori, στο Τορίνο, στο οποίο θα «γεννιέται» το νέο, ηλεκτρικό Fiat 500.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά