Έντονος προβληματισμός επικρατεί αυτή τη στιγμή στους κόλπους της Nissan, μιας και το Brexit είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει το κατασκευαστικό μέλλον της επόμενης γενιάς του δημοφιλούς ιαπωνικού crossover.

Όπως δήλωσε σήμερα ο Carlos Ghosn, τον επόμενο κιόλας μήνα η εταιρεία αναμένεται να πάρει τις οριστικές της αποφάσεις αναφορικά με το που θα κατασκευάζεται ο αντικαταστάτης του «σημερινού» Nissan Qashqai, η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2018 ή το αργότερο, στις αρχές του 2019.

Θυμίζουμε πως από τις γραμμές παραγωγής οχημάτων της Nissan που βρίσκονται σήμερα στο Sunderland της Μ. Βρετανίας, βγαίνουν ανά χρονιά περί τα 475.000 αυτοκίνητα, ανάμεσα στα οποία, φυσικά, συγκαταλέγεται και η τρέχουσα γενιά του ιαπωνικού crossover. Από το σύνολο της κατασκευαστικής δυναμικής του εργοστασίου, σχεδόν το 80% εξάγεται εκτός Μ. Βρετανίας.

Οι άνθρωποι που ελέγχουν τις τύχες της Nissan μελετούν ήδη εναλλακτικά σενάρια. Ένα από αυτά είναι η «μεταφορά» της παραγωγής του νέου Qashqai στην Palencia της Ισπανίας και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της ομόσταυλης Renault, στο οποίο σήμερα παράγεται το Kadjar. Κατ' αντιστοιχία, δηλαδή, με την περίπτωση του νέου Nissan Micra, το οποίο «γεννιέται» σε ένα ακόμα εργοστάσιο της Renault, που για την περίσταση βρίσκεται στο Flins της Γαλλίας._Χ.Α.