Επικαιρότητα Κόσμος

Ford: Ανασύνταξη και ψαλίδισμα 12.000 θέσεων εργασίας στην Ευρώπη

Η Ford ανακοίνωσε σήμερα μία ανανεωμένη εκδοχή του σχεδίου αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων της στην Ευρώπη, ή αλλιώς το νέο επιχειρηματικό της μοντέλο στη γηραιά ήπειρο, με περικοπές χιλιάδων θέσεων εργασίας, κλείσιμο εργοστασίων, τη δημιουργία τριών ανεξάρτητων τμημάτων, αλλά και την έλευση τριών τουλάχιστον νέων μοντέλων/ονομάτων στη γκάμα της.

Η Ford δρομολογεί με περισσότερη θέρμη ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο στην Ευρώπη σε συνδυασμό με το λανσάρισμα μιας σειράς νέων οχημάτων ως μέρος του πιο ολοκληρωμένου επανασχεδιασμού της παρουσίας της στο συγκεκριμένο εμπορικό τερέν. Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, η Ford Ευρώπης βρίσκεται σε «καλό δρόμο προκειμένου να βελτιώσει σημαντικά τα οικονομικά της αποτελέσματα για την τρέχουσα χρονιά», προετοιμάζοντας το δρόμο για βιώσιμη κερδοφορία την επίτευξη περιθωρίου λειτουργικού κέρδους της τάξη του 6%.»

«Η εφαρμογή της νέας στρατηγικής μάς επιτρέπει γρήγορα να επενδύσουμε και να προσφέρουμε στους πελάτες μας εξηλεκτρισμένα οχήματα, SUV, συναρπαστικές εκδόσεις υψηλής απόδοσης και εμβληματικά μοντέλα που θα εισάγουμε», δηλώνει ο Πρόεδρος της Ford Europe, Stuart Rowley.

Τρεις «ομάδες»

Σύμφωνα με το νέο μοντέλο λειτουργίας, η οποία τίθεται σε ισχύ από την 1η Ιουλίου, ιδρύονται τρεις νέες επιχειρηματικές ομάδες - Επαγγελματικά Οχήματα (CVs), Επιβατικά Οχήματα (PVs) και Εισαγωγές, ούτως ώστε να διευκολυνθεί η γρήγορη λήψης αποφάσεων με επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών.

Ο κλάδος των Επαγγελματικών Οχημάτων (CVs) θα διευθύνεται από τον Hans Schep και θα έχει την έδρα του στο Dunton, στο Ην. Βασίλειο. Ως γνωστόν, η Ford σκοπεύει να αυξήσει την ηγετική της θέση ως κορυφαία εμπορική μάρκα στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης των pickup, και να διπλασιάσει την κερδοφορία της τα επόμενα πέντε χρόνια, μέσω της στρατηγικής συμμαχίας της με τη VW.

Εκείνος των Επιβατικών Οχημάτων (PVs), υπό την καθοδήγηση του Roelant de Waard, θα εδρεύει στην Κολωνία, συμπεριλαμβανομένους και του κλάδου που είναι υπεύθυνο για τν τομέα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Ο κλάδος των Εισαγωγών θα περιλαμβάνει ένα εξειδικευμένο χαρτοφυλάκιο εμβληματικών επιβατικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Mustang, Explorer και ενός ολοκαίνουριου ηλεκτρικού super-SUV που θα βασίζεται στη Mustang και θα δούμε να παρουσιάζεται στα τέλη του 2020. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ιθυνόντων της, η Ford αναμένει περισσότερες από τριπλές εισαγωγές επιβατικών οχημάτων στην Ευρώπη ετησίως έως το 2024.

Τρία νέα μοντέλα

Η Ford θα επεκτείνει τη σειρά των διαθέσιμων οχημάτων της στην Ευρώπη, εισάγοντας τουλάχιστον τρία νέα «ονόματα» τα επόμενα πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένoυ του ολοκαίνουριου ηλεκτρικού super-SUV που θα βασίζεται στη Mustang. Τα νέα αυτά μοντέλα θα είναι όλα SUV και θα προστεθούν στην παλέτα των ήδη υπαρχόντων στα οποία από τις αρχές του 2020 θα προστεθούν το νέο Kuga, το ολοκαίνουργιο Puma και το Explorer Plug-In Hybrid.

Ως γνωστόν, κάθε νέο μοντέλο της Ford θα περιλαμβάνει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση, παρέχοντας περισσότερες επιλογές στους αγοραστές της γηραιάς ηπείρου.

Επίσης, η Ford επανεπιβεβαίωσε το «κόψιμο» των C-Max, Grand C-Max αλλά και του Ka+ από τη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της στην Ευρώπη.

Μειώσεις προσωπικού και κλείσιμο εργοστασίων

Η αποτελεσματικότητα του νέου επιχειρηματικού ιστού της εταιρείας στην Ευρώπη αναμένεται να βελτιωθεί μέσω του ήδη ανακοινωθέντος προτεινόμενου ή επιβεβαιωμένου κλεισίματος ή/και πώλησης έξι μονάδων κατασκευής οχημάτων και εξαρτημάτων μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Πιο συγκεκριμένα, η Ford έχει προτείνει το κλείσιμο του εργοστασίου κατασκευής κινητήρων στο Bridgend της Νότιας Ουαλίας, το κλείσιμο του εργοστασίου παραγωγής συστημάτων μετάδοσης της Ford Aquitaine στη Γαλλία, το κλείσιμο του εργοστασίου του Naberezhnye Chelny στην Αγία Πετρούπολη και της μονάδας κατασκευής κινητήρων του Elabuga στη Ρωσία καθώς, τέλος, και την πώληση στη Magna του εργοστασίου κατασκευής συστημάτων μετάδοσης Kechnec στη Σλοβακία.

Ως εκ τούτου, το αποτύπωμα της Ford στην Ευρώπη θα μειωθεί σε 18 εγκαταστάσεις μέχρι το τέλος του 2020, έναντι 24 που ήταν στις αρχές του 2019. Στο Ην. Βασίλειο, η Ford of Britain και τα κεντρικά γραφεία της Ford Credit Europe στο Warley θα κλείσουν αργότερα μέσα στο έτος με τις εργασίες τους να ενοποιούνται στο Dunton.

Επιπλέον, η Ford εφαρμόζει μειώσεις βαρδιών στις μονάδες συναρμολόγησης στο Saarlouis της Γερμανίας και στη Βαλένθια της Ισπανίας.

Συνολικά, περίπου 12.000 θέσεις εργασίας θα επηρεαστούν στις πλήρως ελεγχόμενες από την Ford εγκαταστάσεις καθώς και στις ενοποιημένες κοινοπραξίες της εταιρείας στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2020, κυρίως μέσω προαιρετικών προγραμμάτων αποχώρησης. Περίπου 2.000 από αυτές είναι θέσεις μισθωτών, οι οποίες περιλαμβάνονται στις 7.000 θέσεις εργασίας που η Ford μειώνει παγκοσμίως.

«Οι απολύσεις εργαζομένων και το κλείσιμο εργοστασίων είναι οι πιο δύσκολες αποφάσεις που λαμβάνουμε και, σε αναγνώριση της επίδρασης στις οικογένειες και τις κοινότητες, παρέχουμε υποστήριξη για να μειώσουμε τον αντίκτυπό τους», δήλωσε ο Stuart Rowley. «Είμαστε ευγνώμονες για τις συνεχιζόμενες διαβουλεύσεις με τα συμβούλια των εργαζομένων, τους συνδικαλιστικούς εταίρους και τους εκλεγμένους αντιπροσώπους. Μαζί, προχωράμε και εστιάζουμε στην οικοδόμηση ενός μακροπρόθεσμου βιώσιμου μέλλοντος για τις δραστηριότητές μας στην Ευρώπη.»_X.A.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου