Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Ford αυξήθηκαν κατά 5% το 2016, φτάνοντας σχεδόν τα 1,4 εκατ. οχήματα στις 20 παραδοσιακές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται.

Οι πωλήσεις της Ford στις 50 ευρωπαϊκές αγορές σημείωσαν άνοδο 4% το 2016, με 1,5 εκατ. οχήματα. Το μερίδιο της Ford σε αυτές παραμένει στο 7,7%, ενώ στις 20 παραδοσιακές έπεσε κατά 0,1 ποσοστιαία μονάδα στο 7,9%. Οι πωλήσεις επιβατικών μοντέλων Ford αυξήθηκαν κατά 2% ξεπερνώντας το 1 εκατομμύριο, κάνοντας το 2016 την καλύτερη χρονιά για τα επιβατικά Ford στις 20 ευρωπαϊκές αγορές από το 2011. Οι πωλήσεις λιανικής και fleet μαζί αποτέλεσαν το 75% των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων της το 2016. Πάνω από τις μισές (59%) πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων το 2016 ήταν ανώτερες εκδόσεις, όπως Titanium, Vignale, ST Line, ST και RS, αύξηση 1% συγκριτικά με το 2015.

Η Ford αναδείχτηκε και πάλι 1η σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς αυξημένο κατά 0,6% ποσοστιαίες μονάδες, στο 13,2% στις 20 παραδοσιακές αγορές. Οι πωλήσεις των επαγγελματικών της σημείωσαν άνοδο 17% το 2016 πετυχαίνοντας ρεκόρ 328.600 μονάδων, με κύριους συντελεστές την ισχυρή ζήτηση για την προϊοντική γκάμα του Transit και το Ford Ranger.

Οι πωλήσεις των μεγαλύτερων μοντέλων Transit και Transit Custom αυξήθηκαν κατά 15% φτάνοντας τα 203.000 οχήματα και πετυχαίνοντας ρεκόρ στη συνολική κατηγορία 1 και 2 τόνων. Το Ford Ranger –αύξηση 42%, ρεκόρ 38.600 μικρών φορτηγών– είναι Νο1 στην κατηγορία του, σύμφωνα με στοιχεία μέχρι το Νοέμβριο του 2016, τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα. Οι πωλήσεις SUV αυξήθηκαν κατά 31% το 2016 στα 185.800 οχήματα, με πρωτοστάτες το Kuga (άνοδος 17%, ρεκόρ 119.400 οχημάτων), το EcoSport (άνοδος 43% με ρεκόρ πωλήσεων 57.200 οχημάτων) και το Edge (το οποίο ολοκλήρωσε τη χρονιά με 9.300 οχήματα από το καλοκαίρι που ξεκίνησαν οι πωλήσεις). Οι πωλήσεις μοντέλων Ford Performance –όπως Fiesta ST, Focus ST, Focus RS, Mustang και GT– σημείωσαν αύξηση 60% το 2016, με 43.800 μονάδες, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία από το 2015 (ποσοστό αύξησης 62%).

Οι 20 ευρωπαϊκές παραδοσιακές αγορές για τη Ford είναι οι Αυστρία, Βέλγιο, Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία. Οι 50 αγορές περιλαμβάνουν τις προαναφερόμενες συν την Τουρκία και τη Ρωσία, καθώς και τις Αλβανία, Ανδόρα, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Λευκορωσία, Βοσνία – Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Εσθονία, Γεωργία, Γιβραλτάρ, Καζακστάν, Κιργιστάν, Κόσσοβο, Λετονία, Λιθουανία, FYROM, Μάλτα, Μολδαβία, Μαυροβούνιο, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν, Ουκρανία και Ουζμπεκιστάν.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά