10 Ιαν 2019

Ford Ευρώπης: Απολύσεις, αναδιάρθρωση γκάμας, ηλεκτρική κινητικότητα και νέα στρατηγική

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η Ford Ευρώπης δημοσιοποίησε σήμερα ένα εκτενές πλάνος αναδιάταξης της εταιρείας στη γηραιά ήπειρο, στο οποίο περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, δραστικές μειώσεις προσωπικού και αναδιάρθρωση της υπάρχουσας γκάμας.

Ford

Όπως κατέστη γνωστό, η Ford ξεκινά άμεσα διαβουλεύσεις με τους συνδικαλιστικούς της εταίρους και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς για την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μετασχηματισμού της εταιρείας με στόχο «την ενίσχυση της μάρκας και τη δημιουργία μιας βιώσιμης κερδοφόρας επιχείρησης στην Ευρώπη». Κάτι που - με απλά λόγια - σημαίνει απολύσεις…

Η νέα στρατηγική - η οποία αποτελεί μέρος του ευρύτερου παγκόσμιου οράματος της εταιρείας - θα προσφέρει, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, διαφοροποιημένα οχήματα σχεδιασμένα για να δημιουργήσουν μία βαθύτερη σχέση με τους πελάτες της Ford.

Μεσοπρόθεσμα, η Ford επιταχύνει τις βασικές ενέργειες μειώνοντας τα διαρθρωτικά κόστη της. Παράλληλα, ο επανασχεδιασμός περιλαμβάνει αλλαγές και στο χαρτοφυλάκιο των οχημάτων της Ford και επέκτασή της στα πλέον κερδοφόρα τμήματα της αγοράς. Παράλληλα, η εταιρεία γνωστοποίησε πως θα βελτιώσει ή θα εξαλείψει τις λιγότερο κερδοφόρες γραμμές παραγωγής οχημάτων που απευθύνονται σε αγορές με χαμηλή απόδοση.

«Αναλαμβάνουμε αποφασιστική δράση για το μετασχηματισμό της Ford στην Ευρώπη», δήλωσε ο Steven Armstrong, πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. «Θα επενδύσουμε στα οχήματα, στις υπηρεσίες και στις αγορές που υποστηρίζουν καλύτερα μια μακροπρόθεσμη βιώσιμη κερδοφόρα επιχείρηση, δημιουργώντας αξία για όλους τους ενδιαφερόμενους και παρέχοντας στους πελάτες μας συναισθηματικά οχήματα».

Μελλοντικός επανασχεδιασμός

Η Ford καθιερώνει τρεις επιχειρηματικές ομάδες στην Ευρώπη. Η πρώτη περιλαμβάνει τα επαγγελματικά οχήματα, η δεύτερη τα επιβατικά και η τρίτη ό,τι έχει να κάνει με τα εισαγόμενα οχήματα. Όπως δηλώνει η εταιρεία, το νέο μοντέλο λειτουργίας θα δώσει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να λαμβάνουν γρήγορα αποφάσεις επικεντρωμένες στις ανάγκες των πελατών.

Επαγγελματικά οχήματα: Η Ford θα συνεχίσει να ενισχύει την ηγετική θέση των επαγγελματικών οχημάτων της στην Ευρώπη με μια ολοκληρωμένη προσφορά έξυπνων οχημάτων, υπηρεσιών και συνεργασιών. Σύμφωνα με την παγκόσμια φιλοσοφία της, η Ford Ευρώπης θα αξιοποιήσει τις ήδη υπάρχουσες ή μελλοντικές σχέσεις της - όπως η επιτυχημένη κοινή επιχείρηση Ford Otosan και η πιθανή συμμαχία με τη VW.

Επιβατικά οχήματα: Η Ford θα δημιουργήσει ένα πιο στοευμένο χαρτοφυλάκιο ευρωπαϊκών κατασκευασμένων επιβατικών αυτοκινήτων που θα επικεντρώνεται στο fun-to-drive DNA της μάρκας. Επίσης, κάθε νέο μοντέλο στο εξής θα διατίθεται και σε μία τουλάχιστον ηλεκτροκίνητη έκδοση - από το Fiesta έως το Transit, θα είναι παρούσα είτε μια ήπια υβριδική, πλήρης-υβριδική, plug-in υβριδική ή ηλεκτρική επιλογή. Η Ford θα βασίστει επίσης στα SUV, που περιλαμβάνουν τα EcoSport, Kuga και Edge.

Εισαγόμενα οχήματα: Τα αυτοκίνητα αυτά θα κατασκευάζονται εκτός Ευρώπης και θα εισάγονται σε αυτή βασιζόμενα στην κληρονομιά της μάρκας Ford. Στο χαρτοφυλάκιο αυτό θα περιλαμβάνει τα Mustang και Edge, ένα νέο SUV που θα αποκαλυφθεί τον Απρίλιο, μαζί μ΄ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό μοντέλο εμπνευσμένο από την Mustang το 2020.

Πρόσθετες δράσεις αποδοτικότητας

Οι βασικές ενέργειες που έχουν ήδη ξεκινήσει, περιλαμβάνουν:

  • Η παραγωγή στο εργοστάσιο της Ford Aquitaine Industries στο Μπορντό της Γαλλίας, η οποία κατασκευάζει αυτόματα κιβώτια, θα λήξει τον Αύγουστο του 2019.
  • Έχουν ξεκινήσει επίσημες συζητήσεις μεταξύ της Ford και του συμβουλίου της επιχείρησης για τον τερματισμό της παραγωγής των C-Max και Grand C-Max στο εργοστάσιο παραγωγής και συναρμολόγησης στο Saarlouis της Γερμανίας, καθώς το συμπαγές τμήμα των MPV μοντέλων συρρικνώνεται στην Ευρώπη.
  • Η Ford πραγματοποιεί μια στρατηγική αναθεώρηση της Ford Sollers, της κοινοπραξίας που διατηρεί στη Ρωσία.

Η Ford θα παράσχει συγκεκριμένες λεπτομέρειες της στρατηγικής της στους επόμενους μήνες, αφού ολοκληρωθεί η κατάλληλη επίσημη διαβούλευση με το συμβούλιο εργαζομένων και τους συνδικαλιστές της._Χ.Α.

Αυτή τη στιγμή η Ford Ευρώπης απασχολεί 53.000 εργαζομένους (68.000 αν συνυπολογίσει κανείς και εκείνους που απασχολούνται στις υφιστάμενες κοινοπραξίες της εταιρείας)

Η Ford Ευρώπης παρήγαγε το 2018 σχεδόν 1,1 εκ. οχήματα, ενώ οι κοινοπραξίες της επιπλέον 416.000

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Ford Focus
  • Ford
  • Ford
  • Ford
Ετικέτες: